|
|
|
|---|---|
|
pga ändrade familjeförhållanden måste jag nu ha en ny bil. visste inte riktigt var jag skulle lägga denna fråga;O jag har tittat runt lite och var riktigt sugen på en 330 men jag måste ju även vara förståndig och ha en bil jag har råd att äga också. det lutar nu åt en 325 E91. jag har hittat två st som känns prisvärda och maxpriset är 90 tkr och jag vill nog inte ha en som gått mera än 12-13000 mil. Jag har inte så mkt koll på dessa nya bilar, vilken är mest prisvärd ? känns som det knappt skiljer ngt (tex, vad står sport för ? ) Länk Länk | |
|
WYU647: Länk WZH992: Länk Ja utrustningen är ganska likvärdig, några detaljer som skiljer bara. Edit: såg att det var dragkrok på WYU647, det är ju ett plus förstås. Jag skulle vara aningen misstänksam vad gäller WZH992 då fronten inte är original. Den har sportstolar, sportratt och sportchassi men alltså inget M-sportpaket från fabrik. |
|
|
Tack för svar =) mm min fundering också ang sport, när det inte är en M, förstod inte riktigt. dum fråga men när du menar misstänksam, ev smälld kanske, ngt sånt ? |
|
|
> mm min fundering också ang sport, när det inte är en M, förstod inte riktigt. Det skrev dom väl för att det låter bra, någon E9x "Sport"-variant fanns inte såvitt jag vet. > när du menar misstänksam, ev smälld kanske, ngt sånt ? Det är ju en möjlighet. Eller bara stylad. Fråga försäljaren om han vet. Sammantaget tycker jag den första ser klart bättre ut. Billigare, mer förtroendeingivande annons, mindre nersutten förarstol, dragkrok, inte stylad/ombyggd. Plus svensk handlare..... |
|
| WZH992 har org. kofångare med 2delad spoiler läpp monterad dvs ingen m-sport kofångare. | |
| Mm du har rätt, blev lurad av "läppen". Skyller på att M-sport fronten är ganska lik :) | |
|
Är inte denna schysst: Länk /Jonas |
|
|
Jonas jo har kikat på den ..stort + är belysningspaket och motorvärmare litet minus är milen och tyvärr färgen, jag är svag för svart eller grå. Men den ser riktigt fräsch ut ! |
|
|
Sammantaget tycker jag den första ser klart bättre ut. Billigare, mer förtroendeingivande annons, mindre nersutten förarstol, dragkrok, inte stylad/ombyggd. Plus svensk handlare..... mm förnuftet säger den, dock blev jag svag för den andra för tyckte den såg ''fetare'' ut och snyggare fälgar. Vill nog dock ha minst 17 tum ändå så byter väl oavsett, och lade också märke till slitagetet på förarstolen, gillade det inte =/ samt att den verkar vara privatägd och annonsen har tagits bort och sedan lagts dit på nytt och ändrats lite då och då ...:O |
|
|
Angående fälgar: Jag har aktivt valt 16 tummare på min 325a... bytt fälgar. Varken 17 eller 16 tum ser fett ut, men 16 tum ger mjukare gång och på 16tummarna räcker det med 205 breda däck = tystare än 225or på 17tummare. men då har jag å andra sidan en 130im med 18-tummare också... /Jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.