|
|
|
|---|---|
|
Var ute och åkte en några timmar igår, väldigt "aktivt" får man väl lov att säga. Idag när jag kört bilen till och från jobbet märker jag att det tillkommit knarrljud från förardörren. Låter helt klart som det kommer inifrån dörrren. Ibland inget och ibland lite lägre ljud, inte överdrivet mycket men det finns där och missljud driver mig till vansinne! Vanligt på e91 och isfåfall, nån som har efarenhet? Är det mycket jobb att ta lös insidan av dörren och kontrollera? Tycker jag läst nånstans att e90 lider av "knarrande inredning"? Hursomhelst fanns det inte innan och tycker det är svagt att en så pass "ny" bil ska får de problemen av lite hårdare körning. "It´s better to be hated for what you are than loved for who you´re not" | |
| Mitt fönster på förrarsidan brukar knirra lite antar att det är uppe mot listen i dörren brukar oftast sluta om man kör ner rutan och upp alternativt öppnar och stänger dörren, störigt men för lat för att lösa det på något annat vis. | |
|
Ah ok! Kom på att jag glömde säga att jag tvättade den igår efter jag hade varit ute och åkt så det kanske är så att listen är torr och knarrar mot rutan, precis som den gör för dig. För jag hör inget ljud när jag kör ner rutan. Tack för din input! "It´s better to be hated for what you are than loved for who you´re not" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.