|
|
|
|---|---|
|
tjena har lite bilder nu på hur det ser ut i dagsläget tror ni att jag kan sänka 60/40 eller kommer däcket ta i fram i innerskärm eller skärmkant ??? på sista bilden står inte hjulet helt rakt Länk Länk Länk | |
|
Länk Länk Länk Detta är med mina 235/35-19. Vet inte ET på dessa fälgar men det tar inte i som det är idag. Vet ej hur mycket sänkning jag har då det är coils men det är 13cm markfrigång på frontspoilern. Skulle tro att du får någon liknande sänkning som jag har så det skulle gå men tror att dina fälgar sticker ut för mycket så det tar i hjulhuset. Tyvärr. M.v.h Rille En gång BMW, alltid BMW! |
|
| okeej jo de e just det jag är rädd för fattar inte att de sticker ut så e bara 8" breda | |
|
Har ju med ET att göra. Mina är 8,5" breda. Tyvärr vet jag inte ET på dom men får se om jag orkar ta loss en fälg inorgon. M.v.h Rille En gång BMW, alltid BMW! |
|
| Okeej står et i fälgen? | |
| Fattar noll på min fälg står det 8j17h2 borde inte et vara siffror | |
|
Byter du till smalare däck så går det nog |
|
| Tycker dom som sitter är smala och köpte dom nyss helt nya pirelli cinturato 225/45/17 | |
|
Du har helt fel ET tyvärr. Det ligger på ET 17 skulle jag tippa, och standard är 37, så 2 cm Mer bredd utåt från navets centrum. Om det var en däckhandlare du köpte de ifrån, så vet han inte vad han pysslar med, skulle lämna tbks dom. Det sliter extra mkt på lager samt länkarmar i onödan ska tilläggas. |
|
| Okej fälgarna satt på när jag köpte bilen men var tvungen o köpa nya däck så det är bara däcken som är nya vilken bmw skulle de passa på tror ni? | |
|
5-serien |
|
| Okeej tackar för svaret | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.