AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
7.224

NRJ bjuder alla Örebroare på gratis bensin och diesel idag 17/4 mellan kl 08:00 - 09:00

Som rubriken lyder. Jag vet inte vilken mack i Örebro det gäller än (är inte avslöjat) men det ska vara en Statoil-mack iaf. Lyssna på NRJ för er som befinner er i Örebro just nu...
Skriv om ni vet mer.. Eller kommer va på plats :)
Statoil VÄSTHAGA! Hörde jag nu på radion. Bara köra dit och fylla upp! Kul intiativ.
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
Hur lång är väntetiden? ;)

///BMW - Was sonst!
Där va tydligen lååånga köer, sa dom på radion. Hade varit kul med lite bilder eller om någon powermedlem va där imorse som kunde berätta lite. Aja, kanske slänga tråden i papperskorgen?

Hitta denna på insta: Kanske precis i början Länk
La
305
Latorparn

325da Touring -08
120dm -14
Saab Sonett 3 -72
Jag var där 07:30 och släppte av frugan och dottern som skulle med bussen till Stockholm. Då hade 5st bilar ställt sig i kö. Såg Jeepen stå där, dottern kollade och konstaterade att den ägdes av SBS radio. Jag inte hade lust att stå en halvtimme i kö så jag åkte till jobbet.
Då kör dom på Fredag 24/4 igen.. Kul :)

Klockan 8 på fredag (24/4) öppnar NRJ-pumpen på en Statoilstation någonstans i Sverige. Alla personbilar tankar gratis bensin och diesel. Roger, Titti och Ola avslöjar i vilken stad kl. 7 ‪#‎nrjpumpen‬
Idag är NRJ-pumpen någonstans i Göteborg. Vilken Statoilmack det gäller avslöjar dom senare denna timme. Brukar va mellan 07:30-07:45.

Hinna inte lyssna mer, men skriv om ni va där eller nått? Ta en bild och lägg upp.. :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.