|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder. Jag vet inte vilken mack i Örebro det gäller än (är inte avslöjat) men det ska vara en Statoil-mack iaf. Lyssna på NRJ för er som befinner er i Örebro just nu... Skriv om ni vet mer.. Eller kommer va på plats :) | |
|
Statoil VÄSTHAGA! Hörde jag nu på radion. Bara köra dit och fylla upp! Kul intiativ. |
|
|
Hur lång är väntetiden? ;) ///BMW - Was sonst! |
|
|
Där va tydligen lååånga köer, sa dom på radion. Hade varit kul med lite bilder eller om någon powermedlem va där imorse som kunde berätta lite. Aja, kanske slänga tråden i papperskorgen? Hitta denna på insta: Kanske precis i början Länk |
|
| Jag var där 07:30 och släppte av frugan och dottern som skulle med bussen till Stockholm. Då hade 5st bilar ställt sig i kö. Såg Jeepen stå där, dottern kollade och konstaterade att den ägdes av SBS radio. Jag inte hade lust att stå en halvtimme i kö så jag åkte till jobbet. | |
|
Då kör dom på Fredag 24/4 igen.. Kul :) Klockan 8 på fredag (24/4) öppnar NRJ-pumpen på en Statoilstation någonstans i Sverige. Alla personbilar tankar gratis bensin och diesel. Roger, Titti och Ola avslöjar i vilken stad kl. 7 #nrjpumpen |
|
|
Idag är NRJ-pumpen någonstans i Göteborg. Vilken Statoilmack det gäller avslöjar dom senare denna timme. Brukar va mellan 07:30-07:45. Hinna inte lyssna mer, men skriv om ni va där eller nått? Ta en bild och lägg upp.. :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.