|
|
|
|---|---|
Richie L |
Är det någon som har bilder eller länk till nån sida som har bilder på angeleyes till e34. Är det överhuvudtaget nån som sett en e34 som har angeleyes? Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
Vet att jag sett andra bilder i nån tråd men dessa var allt jag kunde hitta, leta bland gamla inlägg så kanske du hittar mer.. Länk Länk *********************** En dåre säger vad han vet, en vis vet vad han säger. Länk |
|
|
Hittade den till slut, skam den som ger sig.. Länk *********************** En dåre säger vad han vet, en vis vet vad han säger. Länk |
|
markus00 |
Jag har monterat demon eyes på min E34. Är väldigt nöjd med resultatet bilder kommer inom kort. //Markus <----------------------------- Min bil: Länk |
|
markus00.. var det bök o stök? |
|
|
Var köper man dessa angel eyes som man kan montera själv? Pris? Det ser jäkligt snyggt ut.. Häftig motor,häftiga priser...!!! |
|
markus00 |
Det är lite bök med att dela på heljusinsatsen. Efter att ett av mina glas sprack så gav jag upp, istället gjorde som denna killen har gjort på sin E30. Länk Alltså montera ringen där kromkanten sitter nu. Det ser faktiskt väldigt bra ut. Till och med bättre ut än när kromkanten satt där enligt mig. Ringarna gjorde jag själv av 8mm plexistavar som jag lyser upp av 2 starka dioder på 7000 mcd vardera. //Markus <----------------------------- Min bil: Länk |
markus00 |
sammanlagt har projektet kostat 450 kr. 2m lång 8mm plexiglasstav 190 kr och 10 st dioder 260 kr (2 i reserv). |
Jonas Westling |
www.m-style.nu Dom säljer dom....inte särskillt utförliga bilder men...alltid nåt ;) |
Richie L |
Maltek Tack! Har ju letat som en tok efter bilder, har varit lite tveksom om det skulle se bra ut på en e34. (Har ju en e34 igen efter en lite kortare flirt med en e36:a) Är det relativt lätt och billigt att fixa själv så är det givet! Im going! Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
någon som har en bild på angel eyes till E28?? Jeppe J. BMW E28 registret #240 |
|
|
Richie L: Det var så lite, kör hårt och glöm inte att visa bilder på det färdiga resultatet! :D |
|
|
Säger som Jesper_50, ingen som monterat på en e28, och kanske har bilder på det? Lätta inte på högerfoten! |
|
|
Angående Angel Eyes på E28 så kan ni som undrar prova att ställa fråga här så kanske någon vet.. Länk |
|
|
Okej.. thanx.. Lätta inte på högerfoten! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.