|
|
|
|---|---|
|
Hallå! Vet inte alls om det är rätt att posta här. Jo, för kanske snart ett år sen, maj/juni. Så hittade jag en e39 M-sport på powerbörsen. Beskrivningen kanske kan hjälpa mig att minnas vilken det var, Den var en grå touring, sänkt, bytt till led i samtliga lampor. några riktigt fina fälgar, och det är fälgarna jag är ute efter vad det var. Samt lite funderingar ang bilen. Någon kanske är medlem här och är aktiv och känner igen sig. Men som sagt, kanske är helt fel ställe att lägga detta på så mod får mer än gärna flytta tråden om så är. Tack på förhand allihopa. | |
| Kan det vara den här? Länk äger inte bilen men använde den som bakgrundsbild innan :D. | |
| Men vilken klippa!! Precis den där jag sökte efter, nu är det bara att försöka hitta märket på fälgarna. Så om någon vet vore det toppen. Tack ska du ha! | |
|
Länk Kommer ihåg att dessa fälgar var monterade på en mängd tyskimporterade bilar runt millennieskiftet. |
|
|
Det är fälgar från AC Schnitzer. Fanns även replikor att köpa förr men har inte sett dom på länge. Kolla om det kanske finns på Blocket. Finns lite bilder här: Länk |
|
|
Ac Schnitzer typ 2. Sitter som en smäck på e39. Grymt snygga. Riktigt lätta och fina om man får tag på äkta. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
| Tusen tack för all hjälp, nu ska jag börja leta! Ingen som har nå snygga fälgar till e39 ligganes och är till salu? | |
|
Sitter på bilen 19" ej till salu ;-) Blev riktigt bra även om jag kan sakna mina style 42 ibland som jag tycker är otroligt snygga också. Men de är kvar i släkten iallafall ;-) Mvh Ola Min bil: Länk |
|
| Det kan jag tänka mig! Behåll dom :) nu får jag börja leta.... | |
|
Ni är för jävla bra! En efterlysning m minst sagt många variabler. En fin 5serie m fräcka hjul... 100% träff direkt. Sånt värmer ett Bilhjärta. Har sagt det förut men tål upprepas t kistlocket ligger på... Detta är ett unikt forum! Lysande!! |
|
| Kan inte annat än att hålla med dig Mats Landh, detta är ett unikt forum! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.