|
|
|
|---|---|
|
Tja! Undrar vad användarna här tycker om den Engelska tidningen Total BMW? ///Boooze BMW Club Finland #2046 | |
|
Mycket bra! Borde finnas dylik på svenska.. =) Bemari Bilen före bruden..!!! |
|
|
Tycker att den är lite tunn på information ibland. Det är alltid gott om fina bilder som man kan dregla över men texterna är av varierande kvalitet och inte alltid så omfattande. Det är mer "provkörningar" än riktiga tester. Dessutom är det väldigt mkt annonssidor i den. För övrigt tycker jag den är väldigt underhållande!! =) Jens |
|
|
Skulle man kunna sälja 35000 ex i månaden tror ni? Till vilket pris.... Hur många BMW finns det i Sverige? |
|
|
Behövs det 35 000 för att det ska gå runt? Det kan nog bli svårt, det finns t ex "bara" 6 800 registrerade användare på det här forumet. Med tanke på att "väletablerade" månadsmagasin har stora problem att gå runt fast de är sprängfyllda med annonser så verkar inte tidningsbranschen så lukrativ. Jens |
|
M3_BMW |
Tycker det är en bra tidnig. En annan tidnig jag tycker är bra är BMW Scene Live (Tysk). Ny tidnig ute den 13 September. Vad är livet värdt utan en BMW. |
|
Tycker Total BMW är en mycket bra tidning, synd att den är så svår att få tag på... //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
M3_BMW |
Cosmos: Om du tycker den är svår att få tag på så kan du beställa den på följande adress. Länk Vad är livet värdt utan en BMW. |
|
"PERFORMANCE BMW" är inte helt fel. Tyvärr e priset åt h**e på alla dessa tidningar. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Total BMW ar suveran. Performance BMW har lite overstylade bilar enligt mig. Mr C |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.