|
|
|
|---|---|
|
Var och skulle lämna bilen för installation av motor/coupe värmare idag, men då säger verkstaden att det inte finns någon motorvärmarekit till M motorn. Är det någon som vet annorlunda,jag vill verkligen ha i en motorvärmare nu till vintern. Mvh Janne | |
|
Ha Ha så du ska ha bilen i vinter... Jag säger bara "Min dröm, din Vinter bil" MVH Patrik |
|
|
Hej TT jag ska göra ett försök att använda den året runt,för i mina ögon så är det den optimala vinterbilen,bakhjulsdrift,320 hk,kort hjulbas å inget antispinn. |
|
|
Vad är det för färg på bilen? Jag är lite sugen på en röd, ska du inte sälja din efter vintern? MVH Patrik |
|
|
Den är Bostongrön med silver ränder på (jag är barnslig) Försökte sälja den innan i år men det gick inte , så nu ska den byggas om till tävlingsbil/salt gatbil. |
|
|
Defa ska ha en kontaktvärmare till S52:an, har en kamrat som fick en sån monterad av BMW i Luleå. //Niklas BMW CS NORD 3555 BMW SC Knutstorp 1.16:52 |
|
|
Tack så mycket Koni Mvh Janne |
|
|
Vad skulle du ha då? Den gröna är ju också skit snygg... |
|
|
Här är min bil som ska bort nu... Länk MVH Patrik |
|
| Hej jag begärde ca 270, det var många intresserade men ingen slog till.Har du någon bild på din TT, är den lika ombyggd som Johans för den är ju riktigt fin för vara en audi TT ;) | |
| Lillen: Har du fått en kliche i ögat eller? ;) Det finns bilder på TTn i annonsen han länkade till :) | |
|
Jag såg det ;) |
|
|
Nå vad tycker ni? |
|
|
Tycker jag känner igen bilen,den ser ju inte så dum ut men vilket är fram å bak. ;) |
|
|
Ä den går lika bra åt båda hållen... Så det är du som är "GRRR" Jag är själv "RISKOK" och "FET Å GO"... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.