|
|
|
|---|---|
|
Hallå. Skiljer det något mellan skärmarna på de olika E34:orna? Kan man tex ta en framskärm ifrån en 525 och sätta den på en M5 ??? Mvh Patrik | |
| Det är samma skärmar. | |
|
Gott Mvh Patrik |
|
markus00 |
Lite fel att skriva samma skärmar tycker jag. Men fästanordningen är densamma. //Markus <----------------------------- Min bil: Länk |
|
vadå, är det inte samma eller? Mvh Patrik |
|
|
det är inte samma skärmar det är likadana men det är samma modell Dom 3 B:en--------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----M-Power------------ Garett the best a man can get DC-Hub The-Raven.dns2go.com WebCam: The-Raven.dns2go.com FtpServerThe-Raven.dns2go.com ICQ:137785585--- The RavenRacing-- -----------///M när ska bmw sparka ner audi från tronen och ta över superstage då |
|
|
=P Fattar inte, det är samma skärmar fast ändå inte....? Jag undrade bara om jag kan plocka fram eller bakskärm ifrån vilken E34 som hellst utan att det är någon skillnad i formen!? Mvh Patrik |
|
| För att förhindra att folk som har för lite att göra anmärker på min grammatik, så säger jag väl så här då: Skärmarna till alla olika E34 modeller har samma artikelnummer, så ja, du kan ta en skärm från en 518/520/535 etc och sätta på din M5:a. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.