AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
319

Nån som kikat på denna?

Länk
cl
185
clyzzon
330i Touring -03
Näe det har ja inte, mycket fin färg det där, men ja tror inte att ja skulle köpa den, den har gått lite för långt faktikst, men visst..det kan vara en jäkla bra bil för det, men ska inte stirra sig blind på milen.
Mvh Johan
Ja milen är ju inte så roliga....Men ärliga kanske??? Bara det är välservat så bryr jag mig inte om dem så mycket...

be
745
beamer
BMW 320/325 E30 -84
Landsvägs mil sliter även betydligt mindre på motorn än övervägande stadskörning..
Ja det e ju sant. Sen e ju frågan hur man vet att den just rullat på landsväg?
sl
67
sliver
BMW 325is -87
junior: mail:a och fråga efter mer bilder, ring även och hör med ägaren. Verkar den intressant - åk och provkör. Är den fullservad hos aukt. handlare och välvårdad så är milen inga problem.

/Fred.
Ja får nog göra det.....men jag har inte råd att ha hur många bilar som helst, så får nog ta fram miniräknaren och checka spargrisen! Tror ni det finns prutmån på kärran i fråga?

Ri
825
Ricke
540ia -97
1602 -71
Priset går nog inte att göra så mycket på....tror det är ett ganska vettigt pris för den kärran.Men som sagt var kolla upp servicen noga!

Mvh Ricke
Da
3
Dahard
M3 coupé -94
Bilen ser fin ut.. Jag skulle åka o kolla på den, provköra o bedömma den utifrån det intryck man får då..
Jag ser inte milen som några problem, de verkar vara ärliga! tyvärr finns det ju många som har 13000 på mätaren men i verkligheten har gått lika långt som denna..
Priset verkar vara ett riktigt kalaspris..
För övrigt så vet jag en kille i grannkommun som ska sälja en silverfärgad M3 -93 som är hur fin som helst för 119000.. på den är nyligen insp 2 gjord, nya bromsbelägg.. tyvärr ingen ac

Om du vill snacka med killen så kan jag maila nummret.

Ge på bara!!
Ac är ju att föredra faktiskt....men tack ändå!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.