|
Sida 8 av 8
|
|
|---|---|
|
Magnus M: Det må jag säga, ni skjuter tydligen skarpt uppe i norrland;-) Sjöberg |
|
|
Nå med aldeles för mycket fritid som vill kolla upp antal inlägg per dag? Det går ju att kolla om man klickar på varje användare... Keep your distance! |
|
|
Jag har 1.27 inlägg per dag så har ni en mindre att kolla upp... Keep your distance! |
|
|
tror jag har halkat ner i placering litet, men jag är väl inte lika frekvent här nu som förr ___ Mvh Patrik N. |
|
|
Äntligen... Kolla min profil. OBS! gäller bara idag. 1000 inlägg på 1000 dagar. Jag förstår att det är många frågor som ni vill ha svar på. Här kommer några. Fråga:Varför har du Udo Dirkelsniff som nickname? Svar: Länk Började faktiskt under eget namn några månader tidigare. Tyckte dock att det fanns så många coola nick att jag inte ville vara sämre. Jag är ju också av den uppfattningen att trovärdigheten inte sitter i signaturen utan i inläggens kvalitet. Fråga: Varför svarar du så ofta med länkar? Svar: Det beror delvis på forumrävarna Gasar-Magnus och wendtan och deras respektive sista rader i alla inlägg : Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) och Var god att bruka sökfunktionen! När man var ny på forumet och inte förstod att det var inlagt som signatur i alla deras svar kändes det riktat mot den enskilde frågeställaren. Har senare förstått att det bara är välment. Sen har jag väl en viss fallenhet för att minnas att jag läst något liknande och brukar då göra en sökning och svara med länken. Tycker också att det är tråkigt när folk bara svarar "det har varit uppe förut". Fråga: Något som du är nöjd med efter 1000 dagar på forumet? Svar: Att bli omnämnd i tråden: Vilka är Autopower”experterna” Länk Då har man väl inte gjort bort sig helt. Fråga: Vilken är den bästa tråden? Svar: En av de mer underhållande tycker jag denna är Länk och klassikern Länk är också klart läsvärd. Förövrigt var jag en stor fan av copy:s inlägg. En av de mer läsvärda på senare tid är Länk Annars är väl de trådar som ger svar på de frågor man har de som är mest värdefulla. /Udo Dirkelsniff Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Grattis till dubbelfirandet länkarnas konung :) ///MVH Hasso Länk |
| Grattis till tusen Udo Googlesniff mannen som hittar allt på Autopower. | |
|
Ja ingen klipper Udo på fingrarna då det gäller forumets sökmotor. Själv är man rena amatören på området trots att man hängt här ett tag nu. 1000 dagar har man passerat... 1000 inlägg likaså...Vissa anser dock inte att det är en bedrift... snarare en sjukdom. Håller inte med. Grattis Udo! ---- Magnus M, BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Udo king of the links! Grattis ;) Själv missade jag den här tråden då jag fyllde 1000. ///Foppa |
|
| Vad har hänt? | |
| Jag vet inte! | |
| Jahapp, gamla trådar lever än. Under min frånvaro har gubben (gissa vem) klottrat ner 7000 inlägg ;o) | |
|
powerkjell: Var har du varit? /Udo Dirkelsniff Länk |
|
| är det någon som hat listan på dem som har mest inlägg..:D | |
|
Finns på sida 6 i denna tråd dock är den är 4 månader gammal. ___ //Ulf |
|
|
Jag har inte ens märkt att jag är med på den listan:) Men Hasso har nog haft "fullt upp":) Länk |
|
|
Udo: Jag minns inte dig... Men iaf har jag lämnat BMW-intresset åt sidan ett tag. Fast det är bara en tidsfråga innan jag tittar in igen. Själva intresset har hållt i sig även om jag inte haft någon rolig bil de senaste 2 åren. Jag tror dock inte det blir på tal att köpa någon bil förrän våren 2008, efter examen så klart. Då blir det verkligen bilköp!!! Jag SKA ha en leksak oavsett vad tjejen säger! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.