|
Sida 5 av 8
|
|
|---|---|
|
41:a plats! Inte illa jobbat av mig. Borde kanske satsa på en författarkarriär snart. Uppenbarligen kan man skriva mycket i alla fall... |
|
|
En hedrande 63:e plats, hmm... undrar om man ska tipsa min arbetsgivare om den här tråden...ingen bra idé :) /Wille |
|
|
Ojoj, 54:e plats, det gäller att ligga på lite för att komma in på topp 50 nu då :) ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
18; plats...hmmm sitter för mkt på nätet och får gjort för lite i verkstan..... Kalle; du får skaffa en bmw som du kan vårda ;-) (och vågar köra bana med ;) ) /Pelle |
|
|
Kalle är en chicken!!!! Jag håller mig i topp elva iaf. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Pallplats iaf... :) | |
| Kul med statistik, vettig medelålder på forumet, otroligt mycket som skrivs varje dag. Tycker fortfarande forumet håller mycket hög kvalité. Folket som ligger top 20 på inläggslistan "känner" man ju nästan :o) | |
|
Och man seglar vackert in på en 20:e plats... Kanske dags att köpa sig en BMW igen.... saknar körglädjen rätt rejält nu... visst V40T4 är en rätt kul bil -raktfram.... |
|
| Gick det att få fram någon statistik när det gäller tjejerna som Micke frågade om!? | |
|
Ok, 31:a plats...bevittnar att man kanske skriver för mycket goja här på forumet.=) Ny bild 6 Juni- Länk |
|
|
Little Goddess: Här kommer tjej-toppen (eller ska det kanske heta toppentjejerna?): Teres 923 Z3 Maria 214 BMW-tjejen 202 Little Goddess 186 rally_babe 107 Z4 Maria 87 Det toala antalet inlägg från användare som kryssat i "Kvinna" är 4.364 st. Men i det här fallet ljuger statistiken väldigt mycket. Dels ser jag att flera av användarna som "är tjejer" har typiskt manliga e-postadresser (skäggiga damen?) och dels finns det ju flera tusen användare som inte kryssat i varken man eller kvinna. Så något exakt svar kan man inte få. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Oj fasiken! har man varit så flitig att man traskat in på nån sån lista med.. Än om jag bara är näst sist =) hehe __ M5 Touring, You wish! I do actually! /JB |
|
|
Tommie-AutoPower: Men det är iaf kul att veta hur det ligger till för oss som vågare erkänna att vi är tjejer. Lite fel blir det ju i siffrorna. För Z3 Maria och Z4 Maria är ju samma tjej! Så hennes sammanlagda blir 301. Eller har jag helt fel för mig när det gäller det!? Men det var kul att få se några siffror. Även om de är lite "skämmiga" jämfört med er killar. *L* |
|
|
Plats 16 trots mycket små mekkunskaper...:) /Simon |
|
|
simon_en 2863 inlägg om värdering o import är inte dåligt. :) |
|
|
Länk Första tråden på (nya) forumet...kan ju vara intressant att känna till. /Udo Dirkelsniff |
|
|
Jag får väl äran att skriva in mig i den här tråden nu jag också! :-D Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
erito: Mycket passande på ditt 1000:e! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Stämningen och kunskaps nivån på den här sidan är nog i världsklass, mkt tack vare crew skulle man nog våga påstå, tack för en kanonsida, och ett bra jobb, håller själv på med liknande saker här i norrbotten och det är som sagt på fritiden man får syssla med bilintresset både skruvandet och att hålla kontakten och sköta organisationen, därför har man ett litet hum om hur mkt jobb det är, även om det knappast är jämnförbart med erat. så hatten av för er grabbar, keep up the good work. /mvh J.nilsson /mvh jocke |
|
| 13:e-plats alltså. Fy va tjatig man kan vara. :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.