AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
11.713

Offtopic! Ni med 1000 inlägg, se hit.

Sida 5 av 8
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
41:a plats! Inte illa jobbat av mig. Borde kanske satsa på en författarkarriär snart. Uppenbarligen kan man skriva mycket i alla fall...

En hedrande 63:e plats, hmm... undrar om man ska tipsa min arbetsgivare om den här tråden...ingen bra idé :)

/Wille
Ojoj, 54:e plats, det gäller att ligga på lite för att komma in på topp 50 nu då :)

____
Reach the door with a breath and a scream.
Pe
4.290
Pelle Persson
e81 118d-09
e87 123d
e60 550i
e12 525-74
e28 535i
elva mit turbo
18; plats...hmmm sitter för mkt på nätet och får gjort för lite i verkstan.....

Kalle; du får skaffa en bmw som du kan vårda ;-) (och vågar köra bana med ;) )

/Pelle
Kalle är en chicken!!!!
Jag håller mig i topp elva iaf. :-)

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Pallplats iaf... :)
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Kul med statistik, vettig medelålder på forumet, otroligt mycket som skrivs varje dag. Tycker fortfarande forumet håller mycket hög kvalité. Folket som ligger top 20 på inläggslistan "känner" man ju nästan :o)
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Och man seglar vackert in på en 20:e plats...
Kanske dags att köpa sig en BMW igen.... saknar körglädjen rätt rejält nu... visst V40T4 är en rätt kul bil -raktfram....
Gick det att få fram någon statistik när det gäller tjejerna som Micke frågade om!?
Ok, 31:a plats...bevittnar att man kanske skriver för mycket goja här på forumet.=)

Ny bild 6 Juni-
Länk
Visa användare
ProPro-medlem
861
Tommie (AutoPower)
G08 iX3 2022 Carbonsvart
G08 iX3 2022 Mineralvit
F45 225xe 2017
Little Goddess: Här kommer tjej-toppen (eller ska det kanske heta toppentjejerna?):

Teres 923
Z3 Maria 214
BMW-tjejen 202
Little Goddess 186
rally_babe 107
Z4 Maria 87

Det toala antalet inlägg från användare som kryssat i "Kvinna" är 4.364 st. Men i det här fallet ljuger statistiken väldigt mycket. Dels ser jag att flera av användarna som "är tjejer" har typiskt manliga e-postadresser (skäggiga damen?) och dels finns det ju flera tusen användare som inte kryssat i varken man eller kvinna. Så något exakt svar kan man inte få.

Mvh
Tommie, AutoPower.se
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Oj fasiken! har man varit så flitig att man traskat in på nån sån lista med..
Än om jag bara är näst sist =) hehe

__
M5 Touring, You wish! I do actually!
/JB
Tommie-AutoPower: Men det är iaf kul att veta hur det ligger till för oss som vågare erkänna att vi är tjejer.

Lite fel blir det ju i siffrorna. För Z3 Maria och Z4 Maria är ju samma tjej! Så hennes sammanlagda blir 301. Eller har jag helt fel för mig när det gäller det!?

Men det var kul att få se några siffror. Även om de är lite "skämmiga" jämfört med er killar. *L*
Plats 16 trots mycket små mekkunskaper...:)

/Simon
simon_en
2863 inlägg om värdering o import är inte dåligt. :)
Länk
Första tråden på (nya) forumet...kan ju vara intressant att känna till.

/Udo Dirkelsniff
Jag får väl äran att skriva in mig i den här tråden nu jag också! :-D

Det är alltid gratis ost i råttfällan...
erito:
Mycket passande på ditt 1000:e!

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
Stämningen och kunskaps nivån på den här sidan är nog i världsklass, mkt tack vare crew skulle man nog våga påstå, tack för en kanonsida, och ett bra jobb, håller själv på med liknande saker här i norrbotten och det är som sagt på fritiden man får syssla med bilintresset både skruvandet och att hålla kontakten och sköta organisationen, därför har man ett litet hum om hur mkt jobb det är, även om det knappast är jämnförbart med erat.

så hatten av för er grabbar, keep up the good work.

/mvh J.nilsson

/mvh jocke

Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
13:e-plats alltså. Fy va tjatig man kan vara. :D
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.