|
Sida 3 av 8
|
|
|---|---|
Crusty |
Ha! Jag är halvägs att komma med i 1000 inläggs klubben! ;-) |
JPM |
Hasso borde få ett pris för lång o trogen forumtjäns :-) |
|
Crusty// Innan vi når 1000 är Hasso o grabbarna uppe i 10000-klubben ;-) /Kristian |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Visst tycket jag med!! Tjatat på Power om en t-shirt varenda passerat tusental :D Nu fick jag ju en Sweetshirt pga vinst i Fototävlingen pga bristande deltagande men det räknas liksom inte. (Dött lopp med Micke O)De enda som lämnat in bidrag. MVH Hasso |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Kristian: Fy skäms 10.000 klubben är nått helt annat:D (i flygplan över 10,000 meter) MVH Hasso |
|
Håller med om att det är en Kanonsida. Mitt BMW intresse var i avtagnande innan jag hittade BMW Power. Nu är jag fullt återställd igen. Tack för det. Känns som det skulle va kul att personligen känna er allihopa på detta forum, kan vi inte träffas över en bit mat och en öl nångång!?:) Allihopa. Från en som snart når 1000, Inte! |
|
JPM |
Allihopa :-) Fan då vår vi hyra Nya Ullevi för att få plats..... |
|
OK! Är Ullevi ledigt ikväll;) |
|
|
Hasso// Jag vet... det är mitt jobb att veta det ;-) /Kristian |
|
|
Har varit med en stund även om jag inte har många inlägg. Började läsa sidan för c.a 1 1/2 år sedan, men eftersom jag inte hade någon BMW då fanns det inte så mycket att prata om på ett forum. Tyckte jag då iaf. Jag hoppas komma med i 1000 klubben om c.a 1 - 1 1/2 år. |
|
|
Jag började läsa på den här sidan för snart 1 år sen och har lärt bra nå mycket om BMW mycket givande sida och ett stort tack till alla som hjälpt mig med både det ena och det andra =) ____________________________________________ Länk |
|
|
Jag minns att jag precis satt och skrev under kontraktet på BMW Group i Solna, när säljaren bakom sin dataskärm säger "har du varit inne på bmwpower.nu?" Från första dag som nybliven bil- och BMW-ägare började jag skriva mina sporadiska inlägg. Någon gång i Maj 2001 var det. Det var också under den första eran, då jag hade COMPISEN som jag skrev flest inlägg. Likadant, fast tvärtom, är det nu när jag är billös. Numera skriver jag ganska lite. Riktigt kul har det varit att retas med Hasso, allas vår mysfarbror... Tack Tommie o co för detta eminenta forum. Jag vet inte om det är kärleken till märket eller gemenskapen på forumet som får mig att komma tillbaka till BMW :O) MVH COMPIS 2 KJELLE I en framtid nära dig |
|
|
Jihaa äntligen mitt 1000:e inlägg och jag må säga att jag har blivit 1000 ggr lkokare på BMW än vad jag var innan ;) Stor eloge till grabbarna som gör att det här forumet fortfarande finns ! Tack ! _____________________________________________ Länk |
|
|
Intressant gamal tråd som jag snubblade på i jakten på något annat... /Udo Dirkelsniff |
|
| Undrar om Hasso lyckas bli först i 10.000 - klubben !? :) | |
| Det tror jag vi kan utgå ifrån :) | |
|
Tack PowerCrew för allt nedlagt arbete och er värdefulla fingertoppskänsla för hur ett forum ska se ut och fungera! Jag passerade mina 1000 för någon månad sen men tycker ändå inte att jag skriver så mycket på forumet. Däremot blir det en hel del läsande... Jens |
|
|
Jag har bredband och datorn på nästan hela tiden. Så jag kan inte låta bil att lägga näsan i blöt! |
|
|
"Jag behöver inte inledas i frestelse, jag kan gå själv." För 312 dag, 1 timme och 24 minuter sen gick jag in här och ett begär och beroende var skapat...;-)) Hans Olof BMWCS Nord #5381 "Den farligaste av våra fördomar, är tron att vi inte har några" |
|
| Har försökt att nå forumet via 3:s 3g nät, mobil motorola A920 men jag lyckas inte heller. Kommer in men med samma upplösning som en stordator! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.