AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
11.720

Offtopic! Ni med 1000 inlägg, se hit.

Sida 2 av 8
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Instämmer i hallelujakören.

Jag upprepar också mitt gamla krav på tydlig varningstext på hemsidan - Beroendeframkallande innehåll. BMWPower hjälper mig dagligen att sänka arbetsinsatsen i konsultverkstan. Tyvärr leder det till att det dröjer tills jag får råd med den där M5an jag vill ha ;-D

My Bimmer is my mistress
Hejsan,

BMWpower är verkligen en toppensite...har ingen BMW i nuläget tyvärr....schade..:-( Hoppas att jag kan råda bot på det till våren/sommaren.

/Aspirant på 1000 inlägg....:-)

no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Jag får instämma med alla och tacka BMWpower för en utomordentligt bra site!
Tusen tack även till alla hjälpsamma och trevliga själar här i forumet!!
Sedan jag skrev mitt första inlägg här så har det blivit att man kollar in minst 5ggr om dagen. Har ju www.bmwpower.nu som startsida, för att inte missa någon uppdatering eller så ;-)

Så bli inte förvånad om jag uppnår 1000 inlägg innan jul :D

Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
5 gånger timmen * pi kanske ;)

Det hade varit grymt roligt att träffa alla, men nog svårt att organisera ett sådant "powermeet" någonstans där alla har nära. Sverige är ju ett enormt långt land.
li
1.959
liste
535i -89
Jaha, det kunde man ju räkna ut - Hasso och Asken "värst" på forumet! ;) Även det inte är ni två som utvecklat själva forumet, tycker jag att ni har en mycket stor del i att det är så pass stort och populärt som det är idag. Utan Hasso och Asken skulle forumet (och världen) vara bra mycket fattigare (och tråkigare).

Janne S, Tommie G, Christer L, Johan S, Jocke J, Staffan S och Kent P - tack för allt enormt arbete ni lagt ner!

Nu blev kanske lite mycket rosor... Jaja, jag kan säkert komma på nåt att klaga på nån annan dag! ;)

Gunneriusson
318dx touring -15

I3s -22

Fordson Gigantic -55?
Kan bara hålla med jag med. En mycket bra sida som jag spenderar en hel del tid på. Allrahelst nu när jag är ute och letar efter en ny bil. Självklart en BMW.

Tackar och bockar / Jocke
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
acey: Det måste ju gå på något sätt! Det gäller bara att planera i tid. Sen att _alla_ har möjlighet att komma är väl omöjligt skulle jag tro
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
jo visst men mest rättvist skulle väll vara om amn hade den mitt i landet,,, men den får gärna vara i jönköping :)

--------------------------------------------------------------------------------
Länk
Ko
663
Koffe
320iC -93
Jag har nog till viss del BMWPower.nu att skylla/tacka för mitt bilköp. Hittade först sidan, drömde lite, läste lite, skrev lite (då mest i värderingsforumet), drömde lite till... å slog till när rätt erbjudande kom. Sen dess är man ju fast... men jag har lyckats hålla en ganska låg profil på sistone känner jag. Bytte jobb till ett mer svårsurfat i samma veva som jag bytte lägenhet till en utan bredband. Så skulle det finnas statistik på det skulle det nog vara ett kraftigt dropp i mina inlägg runt 1/10 förra året. Igår fick(?) jag dock bred(?)band hemma igen, så bli inte förvånade om jag helt plötsligt blommar upp igen =)

//Koffe, som oxå vill ge en liten ros till eldsjälarna bakom siten...
Ki
620
Kidde
BMW 520d x Drive M Sport -16
Ballade ur lite... Har för mig att detta var ett ämne för de med över 1000 inlägg, men vafan...
Kanonsida tycker jag som de flesta andra verkar tycka!! Kollar varje dag. Precis som Micke så funkade inte internet i måndags:-( Boring!!
Micke Olsson:
Det där med surfa på arbetstid: menar du mig då bland annat?? :-)) Lite förmåner måste man ju ha:-)
Dessutom går chefen i bilköpartankar (dock ej BMW), så jag sitter och letar bilar till honom... Inte fel det heller:-)
Ha det bra alla BMW-förare!!
Kidde

Åtta burkar är fler än fyra...
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Måste nog erkänna att det blir några timmar i veckan framför burken för att som Hasso uttryckte det "Tjöta".

För övrigt ser jag det som ett mycket trevligt och lärorikt tidsfördriv. Dock tenderar jag nog stundtals att tangera nivån för BMW-nörd! ;o))
Undrar hur länge det dröjer innan man utvecklar musarm och strålskador i ansiktet efter datorskärmen?

Att få tips och råd eller bara en trevlig/spännande berättelse ur verkligheten (tänker på avlyssningsdramat i luftutsläppet i baksätet!!) av likasinnade på en sådan hemsida som BMW-power är sådant som gör att man inser att vi "BMW-tokar" är priviligierade på mer än ett sätt.
Det är nog många bilentusiaster som kör andra märken som är liiiiiite avundsjuka på sådana här hemsidor och andra förmåner vi har i form av väl fungerande BMW-club etc. etc.!

Kan bara instämma i alla de som prisar de webansvariga för ett mycket bra utfört arbete!
Keep up the good work!

Mvh
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Jooo...säger jag som norrlänning om denna site,det är ett av det mest beroendeframkallande man kan hålla på med.
Otroligt svårt att slita sig,när man väl kopplat upp.
"Slåss" med ungarna dagligen om tid framför burken :)

Mycket bra jobbat av grabbarna som orkar hålla i detta forum...Man får hålla med dem övriga skribenterna om detta naturligtvis.

Oxå aspirant på "1000" klubben :)

Mvh Janne.

Visa användare
686
Alecci
BMW 640d xDrive GC '14
Vill också ställa mig i kän hos dem som vill gratulera för en otroligt bra hemsida. Att den är beroendeframkallande är fakta, har haft BMWPower som startsida sedan jag hittade sidan i maj 2001 (registrerade mig inte som forumanvändare förrän 1-2 månader senare).

Det har slagit mig att detta är ett ställe man lär sig otroligt mycket på. När jag först kom hit så visste jag i princip ingenting om bilar, och absolut ingenting om motorer. Okej, jag visste var i bilen som motorn satt...

Nu för tiden vågar man sig till och med in i diverse tekniska diskussioner. Vad jag i dagsläget än kan om bilar och motorer, så har jag lärt mig det här. Och det är något jag vill tacka BMWPowers besökare för.

Det skulle som sagt vara kul med en stor BMWPower träff... Förr i tiden så hade ju Volvo-ägarna i princip ensamrätt på Vallåkra. Varför skulle inte BMW kunna ha något liknande? Men jag håller med Deejaywasp om att mötet gärna får äga runt i Jönköping. =)

Tack än en gång för det arbete som staben på BMWPower lägger ner samt den tid dess besökare lägger ner för att göra stället levande!

-( ALPINA POWER )-

MVH Alecci
Hoppas bara inte det finns personer (ingen nämnd, ingen klämd!) som siktar på att få många inlägg för sakens skull. Det finns en uppsjö av inlägg som är helt ointressanta, så ibland börjar man fundera...

Man hoppas att de flesta ändå lever efter måttot "Kvalitet framför kvantitet" här på forumet.
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Ju mer genomtänkt och välformulerat en rubrik är och inlägget i helhet desto mer imponerad blir jag:)
Mvh
Asken
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Jo det har vi sett ju prov på :))

MVH
Hasso
im a Bmwpowerholic :j

Mickegywer
Nä nu sliter min dotter i mig och vill ut och gunga på kvarterets lekplats, så det är bara att lyda, det kanske är bäst så, annars får jag väl fyrkantiga ögon, börjar tala i tungor och rabbla upp en massa obegribliga felsökningscoder till Bmw, eller nått. But i vill be back.

Mickegywer
JPM
Bockar o bugar o tackar å det vänligaste för denna otroliga sida. Tillhör inte skaran som skriver så mkt p.g.a att jag inte är nån värsting på det funktionella på bilar. Läser dock på forumet flera gånger varje dag o lär mig nånting nytt varje gång...sen är det också en massa gött tjat imellanåt som piggar upp vardagen.

Om dom visste på jobbet hur mkt tid man spenderar här så blir bannor... (finns det nått hem för Bmw beroende)
/Henke

Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Kan väl inte klassas som missbruk så länge det handlar om BMW ;-)

/Kristian
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.