|
|
|
|---|---|
|
Då har jag gjort det idag igen. Fast vart tvungen o ta det lite lungt för jag hade inte så mycket däck kvar på fin/race fälgarna. :P Men med lite vasselin fick jag i 2:ans växel och då spann det på rätt fint faktiskt även om det va en "lite" burnout. skriv gärna kommentarer!!! :) Länk /Johan _________________________ Länk Min Bmw | |
|
kan man inte få höra lite kommentarer? funkar den i huvudtaget?? /Johan _________________________ Länk Min Bmw |
|
| Fungerade ej för mig iallafall :-( | |
Apo |
inte för mig heller.. |
|
Hahahaha KING!!! härligt färg du har ;) ____________________________________________ Länk |
|
|
Heh.. ta inte illa upp men... med doftgranen hängandes i backspegeln, den lite småjobbigt gröna färgen, råtonade bakrutor till, så såg det liiiite bondigt ut :) PS, var det en keps jag tyckte jag såg i mörkret i kupén? :) |
|
|
Det e lungt. Tar inte illa upp. Kepsen kan förklaras med min nyklipta frisyr som inte är riktigt godkänd. :P Granarna tycker jag luktar gott. Färgen är till för att jag "vill synas" vilket jag nog gör. Tackar för berömmet med. :) iaf. *ler* För er som det inte funkar för. Testa och klipput och klistra in i nytt fönster. eller nått kanske. /Johan _________________________ Länk Min Bmw |
|
|
Hehe najs burn :) Bilen såg fin ut. |
|
|
högerklicka på länken och ta spara mål som!!!! då fungerar det.. ---------------------------- King of the road |
|
|
FET!!!! |
|
| Ja se ungdomar... hehe | |
| Fin. | |
Aldric |
Hå hå ja ja då .. ;) |
|
Najjjs =)) BMW... Better Make Way! |
|
|
BMW - Burn Many Weels (oj, felstavat äsh). /Johan _________________________ Länk Min Bmw |
|
|
Det är alltid lika gott med burnisar!! RWD? Ja tack! |
|
|
hehe..mmm. sist jag såg dej göra så där va förra veckan... dock i mörker..tyckte nästan den va fetare. eller?? men visst vad den här också klart godkänd!! |
|
|
Har ett par e30 LM fälgar som ska smaka asfalt nån dag. Undrar bara om bakaxeln pallar trycket. :) Nån som vågar ställa upp på en burnout competition?? ;) /Johan _________________________ Länk Min Bmw |
|
|
Kommer du till Norrköping så kan vi ta en tävling ! Vill inte åka för långt bort från garaget då bilen passar bäst på biltrailer =) Länk |
|
|
Jo frästande är det. Men känns som det är lagom långt med 1km till mitt "börn sälle". hehe. men nån annan gång så... :) har du nån bild på din 320? /Johan _________________________ Länk Min Bmw |
|
|
Länk Finns bättre bilder på zatzys depå, men tyvärr så ligger den i dvala nu =( Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.