|
|
|
|---|---|
|
Så vilken fälg ska jag välja? Style 5 eller style 42? Båda i 17x8 och i split-utförande. Style 5 är ju så vanligt men ack så stiligt. Style 42 inte lika vanligt men även den en mycket snygg fälg. Bilen är en röd M3 E30. Style 5 (BBS RC090): Länk Style 42 (BBS RS742): Länk ///BMW - Was sonst! | |
| Såg riktigt fin ut , din M3! Jag hade valt style5 utan o tveka. | |
|
Helt klart style 5 Åhh vad jag saknar min röda M3 E30... |
|
| Style 5 är klart snyggast. | |
|
Style 5 alla dagar i veckan enligt mig. /Fredrik Kraft www.m3portal.com www.mtraff.se |
|
|
Style 5 Fantastisk bil! |
|
| Style 5 | |
| Svaret är BBS RS 212, men det valet fanns ju inte ;-) annars style 5, snygg bil! | |
|
Det verkar vara en liten majoritet för style 5. ;) L33t: Jo de hade väl suttit ändå bättre men tyvärr äger jag inga sådana. :) 16" har jag dock några stycken av. Skulle inte ha något emot en uppsättning E88:or heller. Lite över min budget bara. ///BMW - Was sonst! |
|
| Style 5 utan att tveka! | |
| Style 5, av dom två, passar bäst. Tusan vad du lyckats med att få 320.n att se helt identisk ut en M3.a ;)) | |
|
SL: Ja den är byggd med originaldelar så det var målet. :) Inte har det varit varken billigt eller enkelt att få tag på delar heller. Bakruteramen hade jag ordentlig tur när jag hittade. Men svårast att få tag på var faktiskt bakrutelisterna, de var restade i flera år innan de helt plötsligt gick att köpa igen. ///BMW - Was sonst! |
|
| 320i som liknar M3... :):) okidoki | |
|
Skorpionen: Ja jag brydde mig inte om att nämna att det handlade om min replika eftersom det bara gällde utseendet. Hoppas ingen känner sig lurad. ;) ///BMW - Was sonst! |
|
| Den enda som är lurad är din bil ;) | |
| Imponerande som sagt. Vad har du för motor och växellåda i den? | |
|
Det sitter en M50B25 vanos i den, regbesiktad i detta utförande så det är bara att rulla in i hallen. Växellådan är en sexväxlad getrag från E60. Chassit är original M3 likaså inredningen. Tyvärr var jag lite för tidigt ute då jag reggade bilen. Hade jag väntat nåt år hade det kunnat sitta en turbo där också. ///BMW - Was sonst! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.