|
|
|
|---|---|
|
jag går i bilbytartankar och undrar vad man kan begära för min 328i Coupé -96. Bilen importerades i vintras av mig själv och har gått ca 10000 mil. Tidigare ägare var två medelålders kvinnor, varav den ena var bilhandlarens fru. Specifikationer -Färg: Daytonaviolett -klimaautomatik, -stora färddatorn, -ljusgrå montanaläderklädsel, -97-ans front, -strålkastarspolare, -M-Aerodynamikpaket inkl, frontspoiler, bakspoiler, sidokjolar, och sidolister, (från fabrik) -original M3-speglar, -PDC-backsensor, -18” M3 E46 fälgar som nya med sommardäck 225x40x18 (2 månader gamla), -17” M-Contur fälgar med vinterdäck 225x45x17, -Dubbla Airbag, -Stereo JVC KD-LH2000R med MP3 (2 mån gammal), -ASC + Traction, -ABS, -kromad M-knopp, -Mittarmstöd, -servicebok med utrustningslista, -svart innertak, -fällbart/delbart baksäte, -Mr-Cap-tonade rutor runt om, -6 x vita blinkersglas, -Stolsvärme fram, -elhissar, -fjärrstyrt c-lås För övrigt kan sägas att bilen är i mycket fint skick, möjligtvis är det snart dags för ett kopplingsbyte. Motorrummet såg nytt ut när jag var och hämtade den, tyvärr så förstörde vårens pollen det.. Tack på förhand /[MaNgE] | |
|
105-125' kanske kanske kan du sälja fälgarna separat? Lycka till! /Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.