|
|
|
|---|---|
![]() 1.338 Mercedes GLK350 -09
Mini Clubman D -10 VW Golf GTI 16v -87 Jeep Cherokee -95 [SÅLD] 330iA Touring -02 [SÅLD] 316ti Compact -04 [SÅLD] |
Hej, Det var så att i trafiken idag så passerades jag av en BMW X5 som enligt biluppgifter.se benämns "BMW X5 REIHE". Det är en X5 diesel på lite över 300 hästar, tydligen importerad. Den var lackad i en ganska speciell, nästan lite matt silverfärg, och över sidoblinkers satt en liten kromad logga som jag uttydde som "Breyton" i skrivstil. (De gör väl fälgar?) Är det någon som vet om detta är en specialmodell av BMW X5, någon "limited edition"? *nyfiken* /Anders |
|
Importerad från Tyskland. Reihe betyder serie och så registreras bilar i Tyskland och i många fall följer det med i de svenska pappren. På samma sätt som det står 560L och 390L på del E60 och E90. Inget speciellt alls annat än att någon ägare stylat den. Mvh Stephan |
|
| Troligtvis bara en vanlig E70 40d. Ge regnummer så är det snabbt kontrollerat ;) | |
![]() 1.338 Mercedes GLK350 -09
Mini Clubman D -10 VW Golf GTI 16v -87 Jeep Cherokee -95 [SÅLD] 330iA Touring -02 [SÅLD] 316ti Compact -04 [SÅLD] |
Aha ok. Men de där "Breyton"-kromdekalerna såg banne mig inte hemstajlade ut. Har BMW samarbetat med Breyton avseende fälgar kanske? DPD610 /a |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.