|
|
|
|---|---|
|
Hej! Kollade beläggen nu när jag bytte till sommardäck och tänkte nog byta innan jag besöker "ringen" i sommar. Har nån nåt bra sportigare alternativ till original beläggen och en personlig erfarenhet isåfall? Kör utöver den resan bara väg, ingen bana, även om jag kör rätt "aktivt". En annan lustig grej: Efter att jag bytte säkringen till 12v-uttaget så ljuder ett summerljud ca 30 sek efter jag startat bilen, som en kontrollsignal. Nån som har en aning om vad det är? "It´s better to be hated for what you are than loved for who you´re not" | |
|
Bytte till Ferodo Premier fram på min E91 jag hade och det blev en klar skillnad på bett från original. Körde aldrig bana men funkade perfekt på gata både sommar som vinter. Och inget gnissel alls! Finns ju värre så som Ferodo DS2500, DS3000 osv men tyckte Premier funkade perfekt som ersättare till original. Har annars ingen erfarenhet av belägg. Ang signalen har jag inte den blekaste. |
|
|
Tack så mycket för ditt svar. Ska kolla upp de på en gång. Ferodo har man ju hört talas om mycket. "It´s better to be hated for what you are than loved for who you´re not" |
|
|
Någon som provat nån av EBC´s belägg? "It´s better to be hated for what you are than loved for who you´re not" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.