|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Joo har konstaterat att den gör sig betydligt bättre live. Alla 2.8:or jag kollat VIN nummer på (bmwarchive.com) hittills har haft "25% sperrdifferenzial" oavsett om de haft M-sportchassie eller ej. De flesta har det dessutom listat som "standard equipment". Trodde att det hängde ihop med sportchassie, men tydligen inte. Kom precis ut en intressant 3.0 som är tidigt importerad (2002) med 5 tidigare ägare. Dock röd inredning..hua. Skulle nog inte kunna leva med en röd ratt! :) Länk Ser helst lite färre mil, men man kanske inte ska vara rädd för milen om bilen är fin i övrigt. |
|
|
Reggad i Sverige 2002-07. Kolla på Transportstyrelsen.se om den är importerad eller har stått hos svensk handlare från 2001 till 2002. Den har någon typ av sidomarkering på framstötfångaren. Fanns dom på svensksålda? Personligen tycker jag att den röda inredningen är ganska snygg. Röd ratt? Ja, lite amerikavibbar kanske? |
|
|
Reggad i Sverige 2002-07. Kolla på Transportstyrelsen.se om den är importerad eller har stått hos svensk handlare från 2001 till 2002. Den har någon typ av sidomarkering på framstötfångaren. Fanns dom på svensksålda? Personligen tycker jag att den röda inredningen är ganska snygg. Röd ratt? Ja, lite amerikavibbar kanske? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.