|
|
|
|---|---|
|
Hej, satt och kikade på Ebay efter inpa samt kabel och fann denna Länk Kan det stämma att det verkligen endast är 140kr för programvara samt kabel? Kommer främst använda Inpa för justering av nivåreglering på min E39 och kanske spara någon krona i framtiden, funkar det bra till det? Är ju inga summor alls men tänkte höra med er som pillat med detta och beställt från ebay, hur kvaliten är m.m, eller om jag kanske är helt ute och cyklar och beställer helt fel? Tack på förhand! | |
|
Det KAN fungera. Prismässigt är kineserna oslagbara. Bara att kunna skicka grejerna runt halva klotet för tjugu kr... Fast själv har jag bränt fingrarna på kinesiskt, så jag är inte beredd att rekommendera den varianten. Men om du är beredd att spendera lite mer, finns det OlaO här på forumet. Han säljer via Blocket och ger garanti och support. Sök på INPA, tror jag. /Lennart |
|
| Tack för tipset, tror det är värt dom extra kronorna och få grejer som man vet fungerar! Mailade honom direkt. | |
| Jag köpte ett paket på ebay.co.uk för några år sedan för 300 kr och det fungerar klockrent. OlaO gör ju inte sina kablar i källaren hemma heller så det är nog samma grejer fast han fixar svensk support och gör bra vinst på det. | |
|
Programvaran är ju en del, den som hänger med från Asien är en svårinstallerad gammal variant av inpa. Kräver 32 bit operativ dessutom. Min fungerar ända upp till Windows 8 med lite nya motorer med etc. Men sen är det faktiskt lotto med själva kabeln. Samma kabel kan omöjligt, rent tekniskt sätt, fungera på Pre-Lci resp Lci. De flesta kablar på ebay är sannolikt Lci. När jag menar Lci pratar jag om brytet 2007/3. Ändå säljs de som de skulle fungera till både och. Detta gör att många inte får till det. Men som du säger Alpinaturbo, det stora mervärdet är att få support, både vid installation och som bollplank vid felsökning. Mitt Inpa Kit: Länk Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.