|
|
|
|---|---|
|
Hej, tänkte fräscha upp Z:an genom att byta M märkena på bakluckan och gälarna. Men ser att de är nedsänkta i plasten så kreditkortstricket blir svårt. Någon som vet hur de är fästa och hur man får loss dem? Och vilka märken man skall ersätta med? Självhäftande? Mvh Christian | |
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Hårtork och fiskelina (Nylon). Ersätta med nya original? Dubbelhäftande tejp ingår och är färdigmonterat. ;) |
|
Håller med; hårtork och fiskelina funkar jättebra ;-) |
|
|
Så ni menar att man får ner och innanför fiskelina trots nedsänkning? ;-) Finns det alternativ till original (lika fina!)? |
|
| På ebay finns alla möjliga slags M emblem , kolfiber , "3D" look , original är tveklöst snyggaste ! Ca 15 eur st på BMW :) | |
|
Original 15 EUR styck? Bmw.de? |
|
| Dom går utmärkt att köpa hos din lokala BMW handlare alltså " BMW ...:D | |
|
Jag använde Biltemas plastgrejor. Men tråd är säkert bättre. Skillnaden är i alla fall stor. Från: Länk till: Länk |
|
|
Tack Per! Köpte du på BMW Sverige? Och även till gälarna? |
|
|
Hej Jag bytte bara där och jag tror jag beställde på Schmiedmann. RealOEM: Länk Gäldekalen finns här Länk 269:- styck... Vet inte vad de tar på BMW Per |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.