|
|
|
|---|---|
|
Hej! Någon här som har uppdaterat sin mk4 till senaste versionen (v.32.)? Har laddat ned filen via "www.neiloakley.com" men när jag kör i skivan så tar det 4-5min sen säger den "incorrect cd" och nåt mer som jag inte hinner läsa innan texten förvinner. | |
|
Hej, Du har kanske försökt att bränna den nedladdade iso-filen rakt av? Du måste i brännarprogrammet välja "skapa cd från en iso-fil" eller liknande. /Lennart |
|
|
Ja det har jag gjort 🙈🙉🙊ska kolla på det! TACK!! |
|
|
v31 räcker v31 och v32 är samma för mk4 4-1/00 v32 gör mest skillnad för navigationen i E65 |
|
| Ok men nu har jag nåt ännu äldre så kan lika gärna köra på 32:) | |
|
bränn Länk |
|
|
va lite för snabb där,:) edit,vad är de för nåt?!:) |
|
| Testa ditt tips Lennart men blev samma problem :( | |
|
Bränn i imgburn... funkat för mig sen 2006 "skapa cd från en iso-fil" eller liknande. du behöver inte göra de svårare.... går de inte innebär de att din CD lins är kass... då bränner du DVD skiva istället... MK4 läser både CD/DVD |
|
|
Bianca Går d att uppdatera os från dvd oxå? Den som väntar på något gott - Får alltid vänta för länge !!! Mvh: // Tobbe |
|
| T.A jag läste någonstans att det inte gick! | |
|
D har jag oxå fått för mig men tänkte på Biancas inlägg då han har mycket bättre koll på d här än vad jag har. "går de inte innebär de att din CD lins är kass... då bränner du DVD skiva istället..." Den som väntar på något gott - Får alltid vänta för länge !!! Mvh: // Tobbe |
|
|
Absolut PMa din epostadress så ska jag förklara/hjälpa dig |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.