|
|
|
|---|---|
|
En god vän har fått möjligheten att byta sin 530D -07 rakt av mot denna M5 som rullat över 15.000 mil som Ultimate Cars säljer. Någon som vet något om denna bils historik ? Är det en bil som har passerat Estland , Lettland och Litauen på väg upp från Tyskland till Sverige? Om det är org motor fortfarande kan vevlagerna vara på upphällningen är min första tanke mm dålda förslitningsfel om den visar sig vara ok i övrigt. | |
|
Firman är knepig, hette tidigare Europebilcenter och var inte kända för att handla med helt ärliga bilar. Vevlagren slits extremt mycket vid mycket hård körning i kombination med för låg oljenivå. Köp en ärlig svensksåld istället så blir det fler roliga mil. EB |
|
|
Vad säger carxfax? Jag har köpt en där men enligt carfax så stämmer allt och min var inte imort. Men nästa bil bli i örebro län av någon mer större butik även om jag inte har haft direkt något fel på bilen än |
|
|
Det är alltså denna: Länk |
|
| Bilen har lån på sig också nu är jag inte direkt insatt i det men han kanske har mer lån än vad den andra bilen är värd därav bytet jämt av kanske ? | |
|
Bilen importerades av 556651-3742 - Svenska Autohuset AB. Hittar inte så mycket skrivet om dem alls. Länk. Verkar inte vara en aktiv bilhandlare längre i alla fall. ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.