|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag har tänkt göra lite uppdateringar i min F11 och har redan skaffat en kabel men jag saknar fortfarande esys programvaran samt de filer som behövs... Jag har sökt på diverse forum men lyckas inte hitta rätt (bimmerfest, bmwcoding etc). Om någon har tillgång till denna och kan tänka sig att dela med sig, eller var man kan få tag på det så är jag väldigt tacksam. Med vänlig hälsning Andreas Mvh Andreas Das leben ist kein probelauf! | |
|
Gör ett inlägg i denna tråden så får du hjälp: Länk |
|
|
Klart! Tack för tipset! Vi får hoppas att det går bra, har tidigare postat men inte fått något svar men denna tråden verkar ju i alla fall vara aktiv... Trevlig helg! Mvh Andreas Das leben ist kein probelauf! |
|
| Jag har E-sys 3.26.1[FULL] tokengenerator,E-Sys Launcher Premium Program,PSdZData v.55 inkl 25 st PDF filer "OM" E-sys | |
|
Hej, Kan varmt rekommendera länken Weiman hänvisade till. Tack vare den och de som gav mig infon jag sökte har jag lyckats koda in CIC Navigation Prof i min bil. Om det är någon som letar info eller behöver hjälp så fråga gärna! Mvh Andreas Das leben ist kein probelauf! |
|
|
Trådlyft! Vart köper man enetkabel och program känner att jag vill komma igång med detta jag med , har använt lsta och BMW scanner för men nu är det F serie som gäller. |
|
|
Ytterligare ett trådlyft! Skall koda i paddlar och rattvärme efter rattbyte men Får inte min ista+ installation att funka korrekt (ver inte ens om jag kan göra denna kodning med programmet). Så jag antar att det är e-sys som gäller. Tyvärr är trådarna på bimmerfest som det länkas till ovan stängda. Någon som vet hur man får tag på e-sys enklast/billigast? |
|
|
Wow Här verkar jag kunna hitta hjälp. Jag har en 428i och undrar vad jag kan koda in. Typ, öppna taket med nyckel, navigator, automatisk låsning när man kör iväg och annat som säkert dyker upp Jörgen |
|
fl 16 F10 530d xDrive Msport 2016
--------------------------- E81 120d Msport 2007 E87 120i 2006 |
Jag kan hjälpa de som vill få programmet installerat på datorn, kan även koda bilen åt er. Skriv ett pm bara |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.