|
|
|
|---|---|
|
Hej Har en E60 2006 med ccc när jag sätter in backen R kommer bilen upp direkt på monitorn . Sen får jag köra ca 25-30 meter innan huvudmenyn aktiveras ? skall det ta så lång tid ? hade en annan bmw med Mask den växlade över nästan direkt man började köra fram Hur upplever ni era E60 med CCC ang detta ? | |
| Det behöver en viss hastighet innan den växlar över verkar det som på min. | |
|
Japp, du måste upp i ca 30 km/h innan den stänger av PDC:n. _____________________________________ ///Mvh Chrille ( aka. Chriz Loud ) |
|
|
Ah och trodde min var kass koda om den typ 4 gånger :) Men maskenvar inte å den var snabbare |
|
|
Jag eftermonterade CCC nu i efterhand tycke jag att det var inte lönt ...... har bara fått Navi och större skärm annars i princip samma som innan Alla har ju navi i sina telefoner i dag ! trodde att jag skulle kunna se på dvdfilm men nej. Konstigt a kan s dvd på gamla mercedes men inte här ? |
|
| Du behöver hårdvara för att kunna se tv. | |
|
På Mercedesen sätter du bara i dvd filmen i läsaren löser resten sig själv. Hård vara ??? vad är den dvd läsaren till då ? denna kan inte ens läsa mp3 i foldrar som man bränt bara vanliga mp3 medans Masken kunde ur foldrar "root" |
|
| Navi. Den kan läsa mp3 om du lägger till +KMP3 | |
|
Båda den vanliga och navi läser mp3som är brända rakt av MEN dom klarar inte av att läsa det när jag har mappar cd skivan samma cd kunde min Mask 2 läsa då kom det upp root på ciden så kunde man gå in och välja just vilken mapp som jag skal välja men det klarar inte CCC Ja har både CCC_MP3 FULL och +KMP3 dessutom har jag sätt att det harblivit tillagd in min FA #0309 det hade jag inte innan ! Kanske var det så att masken var uppdaterad med den senaste mjukvaran och inte CCCn |
|
| #0509 | |
|
En helt annan fråga när man har experten på tråden :) Inpan kan inte läsa av min softwear version den läser av alla men inte just dme Kan det vara därför när jag skall kolla cip/ programig att det inte går ? läsa av det isf hur åtgärdar man problemet Fan är det bara jag som har problen att skriva här blir fel hela tiden någon får uppdatera cip ilevel här :) |
|
| Det ligger nåt i det, uppdatera ccc och dess 5 moduler om du har tillgång som vi pratade om tidigare. | |
|
Min ccc läser mappar med mp3 utan bekymmer, både cd och dvd läsare. Kanske är min uppdaterad? Har aux på originalplacering med. |
|
|
Hur menar du original placering mellan armstödet ? aux Ja isåfall måste den vara med den senaste mjukvaran min är från 2008 tror jag är det på något speciellt sett du bränner cd na ? F-tar ang uppdatering provade med Autologic att uppdatera mjukvaran cip coding men den hittar inte modulerna endat ahm släpagnmodulen hittar den Autel har en ny platta med provade med den samma där den hittar bara ahm modulen med jag kan inte uppdatera då....... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.