|
|
|
|---|---|
|
Hejsan Alla Föra vecka kollade jag en ny bil. En BMW 520 DA. I bild hallen dom har bara skrivit att den gick bara 5,500 mil och den är tillverkad 2013. I går var jag i bilhallen och kollade på bilden. Fick ett pris av försäljare, men glömde att fråga vad bilen har för utrustningen. Det enda som jag såg var det, är att bilen är utrustad med M packet Min fråga är hur ska jag veta ved är för utrustningen på bilen? Vad skiljer sig från en M packet och standard packet? Är det bara utseende? Är det nåt annat som jag ska vara extra uppmärksam? Var jag kan hitta information om bilen? mvh Njanja | |
|
M-paketet innehåller lite mer än kofångare.. Det är andra stolar med annan klädsel. Du får även en annan hjulupphängning. Det finns säker mkt att lista upp men jag känner inte till allt som ingår. Nypris på detta paket är ca 50 000:- För att få fram utrustningen: Angående när bilen är tillverkad, ta bilens chassinummer på: Länk Slå sedan in de sju sista tecknen här så får du fram utrustningslistan: Länk Med vänlig hälsning Håkan |
|
|
Hej igen Tack för ett snabb svar. Jag kollade upp den och fick fram en stor lista. Ska kolla igenom lite gran när jag kommer hem mvh Njanja |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.