|
|
|
|---|---|
|
ska byta ut min orginal sterio till en efter marknads sterio och har kollat på massor an videos på youtube och alla har ett litet hål när man tar bort volym knappen på sterion men jag har något helt annat och vet inte vad/hur jag ska göra för att få ut sterion :S någon som vet? Eric | |
|
Grattis till min gamla 528! Hoppas du tar hand om den! :) Jo, man tar bort radion bakom volymknappem. Men är ingen skruv om jag minns rätt. Det är en liten skåra som du får föra in en platt skruvmejsel och trycka åt ett håll (kommer inte ihåg höger eller vänster) lycka till! |
|
|
Hehe är du säker på att de är din gamla? :P de är ett spår ja och jag trodde också att man skulle föra den åt höger/vänster men de är också en liten metall "bit" med en form av en liten rektangel som sitter i vänster lasten av spåret så frågan är är det den man ska ska föra åt höger? Eric |
|
|
Hehe, ganska säker. Kollade upp den för inte så längesen och såg att den hade hamnat i Huskvarna. Vet inte hur många nyligen sålda 528i -96 med shadowline ni har där i Huskvarna? :P Regnummret var iaf PZO*** Kommer inte helt ihåg vilket håll man ska trycka. Tror det var att du trycker mejseln åt höger samtidigt som man typ försöker dra ut radion. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.