|
|
|
|---|---|
| Det låter som det är nånting som knarrar när man kör över vägbula eller startar från stillastående. Svårt att lokalisera men det låter från vänster dörr eller så... Någon som erfarenhet. Det är en x3 f25 lci 2015. Provade med att smörja in listerna i dörrarna med "listsmörj" utan skillnad. Borde inte vara så på en premiumbil? | |
| Jag har ett kraftigt gnällande/knarrande ljud från baksätet. Men det uppstår nästan enbart när någon sitter på höger sida bak. Tycker det är svagt på en "premiumbil". Har inte orkat åka in och påpeka detän, tänkte ta det på service...om det nu blir service nån gång :) Har kört ca 2300 mil. | |
| @Soyakorv - vilken modell har du? | |
| Jag har en F25 LCI 2014 | |
| Ingen av er som har panoramatak? Hade det på min och det fick jag justerat på garanting eftersom det gav upphov till en massa olika knarrande ljud. | |
| Inget panoramatak på min. Jag tror det är fästet mellan det delbara baksätet som knarrar, det knarrar aldrig om ena delen är nerfälld. Faktiskt första, nya, bilen jag haft så kraftigt knarr i...VW, Volvo & Audi har alla varit knarrfria :) | |
| Det har ju tidigare klagats en del på byggkvaliteten på just F25 då den byggs i USA - men man tycker de borde ha fått kläm på det hela nu efter mer än fyra år i produktion... | |
| Jag tror faktiskt jag fått bort knarret... Tvättade och sköljde riktigt nog i dörrgångarna och även torkade av listerna. Behandlade sen dörrgångarna med vax och nu verkar faktiskt ljudet vara borta. Kanske avfettning under vintern fått listerna gnälliga? Får vad som händer efter några veckor | |
|
Jag har också ett knarrande ljud men när jag satte på sommardäcken så behöver jag inte fundera över detta mer eftersom vägljudet överröstar det mesta! 20" RFT är ingen lyckad kombo! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.