|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
M3an på videon är manuell, min är DKG vilket är snabbare. Står t o m på autopowers modellguide, m3an är 0,1 sekunder snabbare till 100. Vet dock ej hur korrekt infot på hemsidan är. Men en sak är säkert iaf m5an har högre topphastighet! aja, han kanske hade lastat bagaget full med får eller något, kanske därför jag var lite snabbare :) |
|
|
Båda är fantastiska bilar och det är det enda som är viktigt! Kör lugnt så ses vi på BOS :) |
|
|
Helt rätt :) Fan va tråden spårat ur. Men det kanske hjälper Norhidem att hitta rätt bil |
|
|
Absolut! EB |
|
|
Hej Oj vad mycket respons man fick, får börja med att tacka alla för inläggen. Ursäktar sent svar men jag skyller på Bokslut! hehe... @Pheonix m3 det låter som en bil jag skulle trivas bra i, ju mer jag tänker på det så låter m6a mer åt vad jag letar efter, en ovanlig bil med det där lilla extra, sen är det självfallet roligt att folk tittar. Vad gäller smg/dkg/automat är det nått jag föredrar, jag har letat en del efter en m3a nu, en med dkg då, men svårt att hitta någon för min budget. Ligger en fin m6a på platinum för 350 som jag dreglar lite över just nu, älskar färgen också, vad tror du om den? Vad gäller en åktur Pheonix, så kanske jag hör av mig när det närmar sig! jag siktar på en ''M''tills sommaren iaf! @Pula Jadu jag ska väl mest ha den som en sommarbil och gärna åka på trackday någon gång, egentligen vill jag bara vårda den och köra den fina sommardagar : ) och jag gillar fart så en M-bil kommer ju leva upp till mina fantasier. Mvh Norhidem Ps: Låt gärna tråden leva! alltid kul med mycket info/annat som ni kan komma på hehe. |
|
|
Norhidem/. I så fall kommer du alltid att vilja ha en M6, Även om du köper en annan först;) EB |
|
| Funderade också på en M6:a men då man har familj är M5:an mer praktisk. Båda har ju den fantastiska V10:an och det är något speciellt med M5:an. M6 ser ut att vara snabb och hal att fånga in men M5 E60 ser nästan lite stabbig ut men går sanslöst hårt. Kanske därför jag gillar den. Tror inte att du ångrar vare sig en M3 V8 eller M5/M6 V10. | |
| För er som har familj så glöm inte bort M5 E61! Jag gillar min bil mer och mer för vart år som jag har den. Köpte den begagnad 2013 och har redan kört ca 4000 härliga mil. Till sommaren blir det både BOS och ringen. Oftast är den för snabb för vardagstrafik men ibland vill man till och med ha mer kraft. Nackdelar tycker jag är mest att man inte vågar parkera överallt och att den så klart är något dyr att driva men definitivt värd den högre driftkostnaden. Riktigt stabil fram och bakvagn! | |
| Galna bilar är det iaf, både M5/M6 :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.