|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag är nu en BMW ägare för första gången, Sjuk härlig bil! Har googlat som en galning på all utrustning osv. Och försöker reda ut om jag kan använda ratten/radion för att byta låt på mobilen på något sätt? Går det med usb eller det är bara att glömma? Är inte helt lätt att hitta en USB B - USB micro B så känns inte så värt att beställa för att chansa. Får köra AUX och ändra låt på mobilen annars. omständigt dock. Mp3 skivor är lite väl oldschool, Bästa lösning annars? Vet att det diskuterats en del tidigare men hittar bara massa lull-lull. Har tyvärr ingen BT eller Stora skärmen. Utr: S6FLA USB-/Audio-Schnittstelle USB/Audio interface S663A Radio BMW Professional Radio BMW Professional S676A HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker system En liten kul överraskning efter bilköpet var att jag råkade se på BMWarchive.org att jag har Limited sport edition. Bra sida. | |
|
Glömde nämna att jag vill använda Spotify på mobilen! Smyger in en fråga till. 2. Hur tusan fäller jag ut dragkroken? Verkar inte vara elstyrd. |
|
|
Jag köpte en "Kufatec Fiscon" enhet från NMIAB i Luleå till min E91 som hade samma system som din. USB/aux in samt Proffesionell stereo utan blåtandstelefon och HiFi paketet. Nu var ju jag ute efter blåtands telefon primärt, men enheten som man installerar bakom stereon simulerar också cd-växlare så man kan streama ljudet från telefon via blåtand. Då funkar det att byta låt med rattknapparna osv. Min stereo: Länk länk där jag köpte enheten: Länk Skrev lite om min erfarenhet av den här Länk Dragkroken finns en liten knapp bakom vänster panel i skuffen på min kombi.. Har tyvärr ingen aning om var det är på E92:an.. //Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.