|
|
|
|---|---|
| Kan man få navin att visa vilken gata man kör på i head-upen? Just nu ser man bara hastigheten. | |
|
Hastighet och "riktningspil", menar du? Den enda gång du får namnet med är när du skall svänga in på ex annan gata. Då dyker namnet upp. ---- BMW CS/SC #6212 |
|
| Någon pil har jag inte. Måste man ha någon navigationsadress igång för att få pilar och sånt? Jag vill bara ha gatansnamn i fönstret inkl hastighet när jag är ute och kör, men det verkar inte gå då? Har CCC. | |
| Du kan bara se vilken gata du kör på i naviskärmen men då måste du valt Splitscreen sedan position, pilar i rutan får du bara vid inställd färdadress. | |
| Aha, ok. När jag navigerar till en viss adress visas vilken gata jag befinner mig på och pilar, vart jag ska svänga. Borde ju inte va så avancerat att visa vilken gata jag är på hela tiden när jag kör, utan att behöva navigera till någon specifik adress. Men men det va ju synd. Kan ju visserligen se det på skärmen men det är inte samma sak, tycker jag. | |
|
Tyvärr, navigatorn måste vara igång för att du skall få visning på HUD. Beroende på vilken version av navigation och CCC får du lite olika grafik och info på rutan. ---- BMW CS/SC #6212 |
|
| Ok, lite synd faktiskt. Typ kör man på E4an skulle man sett det i HUDen. Det kanske går och koda? Ska googla lite :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.