|
|
|
|---|---|
|
Är på jakt efter en BMW cab, helst 330 eller 335 från årsmodell 08 och uppåt. Hittade denna på blocket, Länk Men jag har läst lite olika recensioner om denna återförsäljaren på nätet. Någon som bor i Norrköping som kan säga om detta fortfarande är en oseriös återförsäljare? I övrigt så funderar jag på priset. Känns det som ett rätt pris? Har kollat runt lite och de flesta ligger runt 300 000 när det har dessa miltal. Kravet som jag har på bilen är att det ska vara plåtcab, automat, och m-paket. //Peter | |
|
Vet inte vad Du läst på nätet.. Möjligen kan man ibland ifrågasätta vem som skriver omdömen, men dessa betyg skrämmer direkt ingen. Har ingen egen erfarenhet måste påpekas. Länk Den länkade bilen ser fin ut och det kryllar väl inte av LCI och Dina övriga krav. Kanske läge att åka dit och kika och klämma lite? |
|
|
Jo, det kanske är bäst att åka dit och titta på den och bilda sig en egen uppfattning. //Peter |
|
| Värsta färgkombon jag sett..... Stevie Wonders eller??? Borde finnas bra prutmån på den interiörfärgen. | |
| Prutmån på något som är en smaksak? Uhm? Hur kul hade det vart om alla bilar var blåa med svart läder inredning?? | |
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.