|
|
|
|---|---|
|
Länk För o nackdelar. Dela gärna med era x-åsikter, vad tänka på. Plus o minus på denna bil. Finns det någon i det området som kan tänkas vilja titta på den live så skulle det uppskattas. Vad finns det för brister på x3 orna? The Sound From A Big M :) | |
| Är det bara i min mobil det ser konstigt ut eller har dom lagt på filter på bilderna? | |
|
Ser lustigt ut i min mobil också. The Sound From A Big M :) |
|
| Hutlöst pris kan jag tycka.Jag har en -08,dock manuell och utan sportstolar,men ska ha nästa hälften av vad dom begär för sin. | |
|
Okej. Men så fort de blir utrustade så verka priset öka. De billigare har den högre skatten o sällan automat+skinn :/ The Sound From A Big M :) |
|
|
Hej Jag har samma bil fast utan skinn och med vanliga stolar. Jag har haft bilen i 1&1/2 år och helt nöjd med den. Det finns säkert prutmån i priset, jag betalade 175' och den hade gått 13500 mil. Förbrukning är i allafall lite mer i verkligheten. Jag har 0,78 (60% motorväg och resten i stan). De har bara skrivit vad som finns i reg bevisen. Skatten är 3900 som sagt mycket nöjd med min X3. Said |
|
|
Ska du sälja din Bimmerbåjj så skicka gärna mer info i ett Pm. The Sound From A Big M :) |
|
|
Min 2.0d kör jag på 0.65 enligt färddator.Ligger kanske på strax under 0.7 verklig förbrukning,med gynnsam körcykel dock.60% landsväg,30% motorväg och resten stadstrafik.Det enda jag har att "klaga" på när det gäller E83,är väl bara att dom är lite stötiga,och att fyrorna är lite råa i gången. Annars är det en bra bil,hyfsat med utrymme och vad det verkar billig i drift och underhåll. |
|
|
Hej Nej jag ska inte sälja den nu. Om jag har nått att påpeka är bagage utrymmet som är litet. Jag har en fyra årig som vi har en vagn och det blir inte mycke kvar. Vagnen är liten paraply modell. Annars mycket bra bil. Said |
|
|
Okej. Tack för åsikten civ98ssu The Sound From A Big M :) |
|
| Förarstolen är sönder.. man ser att skinnet släppt i sömmen.. tycker överlag stolarna ser väldigt slitna o slappa ut i skinnet för den årsmodellen och miltalen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.