|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Banåkning på Anderstorp Raceway söndagen den 15/9. Start kl. 9 | |
|
Är du 100% säker? |
|
| Vet du vad det kostar? | |
|
Ja det är 100%. 500kr kostar det. Hjälm och heltäckande klädsel är det som gäller. 95db är max ljudnivå. /Per |
|
| Alltid länkar till alla träffar: Länk | |
|
Jag kommer på söndag om min fot är bättre "tappade ett stort bromsok inkl. skiva och spindel på foten =( " Ska i så fall försöka få med mig några fler BMW åkare. /Manuel |
|
|
funderar på vilket jag ska göra...:O) Anderstorp el. STCC.... |
|
| Vem står bakom detta arrangemang? | |
|
ARC Själva är det som håller i det. /Per |
|
|
Jag hoppas ni rapportera sedan hur det gick på bankörningen..?! :) |
|
| zodiaken.. och vem som helst kan åka dit o gasa? | |
| gurr: Yes! Bara du har hjälm och heltäckande klädsel. | |
|
Funderar på att åka till mossen på Söndag... Är det någon som vet när börjar det och hur länge håller det på...??? Kommer det mycket bilar...???? MVH Ingenjören |
|
|
9-17 är det. Det är ju ingen som vet hur många som kommer eftersom det inte är ngn föranmälan. Jag tycker du ska komma Ingenjören så man får se dig ngn gång, det har varit så mkt snack. |
|
|
Det var ju hur kul som helst!! Bra att man kunde köra hela tiden. Precis när jag började rejsa med den silvriga TT`n, var det någon som sköt motorn och spred ut fullt med olja i vänstern innan karusellen. Någon som vet vem det var och hur det gick ? /// Better Make Way \\\ |
|
|
Frazze: Var det du som körde den svarta M3an?? Jag körde den vita E30n. Racebilen. Gasvajern gick sen så det blev inte så mkt kört för våran del =( /Per |
|
|
Jo, det var jag, de´!! Jo, jag såg när den bilen blev bogserad. Då var det din M3GT som stod på andra sidan stängslet? /// Better Make Way \\\ |
|
Lotus Samuel |
Riktigt kul va det idag. Mina bromsar gav upp ganska tidigt så jag fick rulla in i kurvorna i slutet. Vilken bil va grymmast då?? jag röstar på Gemballan. Ferrarin är inte dålig heller men porschen lär ju gå rusktigt bra. Synd att han inte fick köra. |
|
Frazze: Jupp, det var min GT det. Samuel: Du har fått bra snurr på 325an. Men du laddar väl inte så mkt än va? /Per |
|
Lotus Samuel |
Jo den går rätt bra för att va orörd motor. Laddar 0,6 nu men blir mer efter vintern när jag sänkt kompresionen. Tråkigt att eran bil gick sönder. Men är det race så är det. |
|
Jag tyckte att det var tråkigt att det var så lite bilar.(Det var jag som körde silvrig TT) Visst är det kul ändå att köra bana men om man inte har några referenser så blir det lite trist. De kunde ju gjort lite mer reklam tycker man. Hoppas i framtiden att det kommer lite mer BMW bilar så att man får lite att köra om. :) Rosenquist Audi TT Racing |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.