|
|
|
|---|---|
|
Hej, tänkte montera en aktiv sub i frugans E46 touring. Jag har hittat beskrivningar för att ansluta "remote på" signalen om man har H&K paketet, då ansluter man till en förstärkare som sitter på förarsidan i bagage utrymmet. Men hennes bil har bara vanlig Business CD. Nån som har nåt tips var i bagage utrymmet man lämpligtvis kan ta Remote på signalen ? Lämpligtvis nåt som bara är på när stereon är på eller tändningen på ! MVH Tyskungen | |
| Måste du ha remote, den klarar inte att starta på ingångssignalen? | |
|
Nej den klarar tyvärr inte att starta på ingångs signalen. HAr dunderat på signalen till antenn förstärkaren men den kan vara för svag. MVH Tyskungen |
|
| Prova den, den brukar funka. | |
|
på min bmw e90 så tog vi remote från höger bakljus men var tvungna att koppla in ett relä oxå annars kapades stömmen när man satte i bakljus kontakten köpte ett enkel relä på biltema för 29:90 så nu har steget ström när lysena är på |
|
|
Kane, har du nån ide om vilken kabel till antennförstärkaren det är som man skall koppla in sig på ? jag behöver minst 5V DC för att en skall starta. Tack för alla svar. MVH Tyskungen |
|
| Brukar vara helvit om jag minns rätt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.