|
|
|
|---|---|
|
Hej! Fick underkänt på båda spindelleder idag, så åkte till BMW och fick en chock. Bara materialet går på över 5000kr (länkarmar + nåt fäste). Någon med tips på alternativa länkarmar eller ev nåt från Tyskland kanske? Är länkarmarna svårare att byta på denna än bilar i allmänhet? Tacksam för hjälp! | |
|
Claus-autoparts.se säljer bra prylar till bra pris - svensk handlare, vilket alltid är lite positivt mht. att han skattar i Sverige! reservdelar24.se - tysk näthandlare med bra priser. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Claus verkar vara vettig. Jag har 2 andra alternativ om du vill jämföra, vilket aldrig skadar. Sen har dom andra delar än bara fram- och bakvagn om du ändå behöver något annat. Länk - Bra priser och snabb leverans. Länk - Tyvärr bara på Tyska, men med Google Translate funkar det oftast bra. Jag har köpt mycket grejer därifrån. Bra priser och snabb leverans. |
| tack för svar! Har ni köpt någon av dessa länkarmar? | |
|
Handlat Av Claus och känslan jag äger är att jag kommer inte vända mig någonstans annat än till honom i framtiden. Mvh Asken |
|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Låter bra Asken! Tror jag köper ett framvagnskit av honom till M5:an sen. |
|
Jag köpte M-sport II-framvagnskitet till E46:an och det var "bolt-on" och av fabrikat Febi-Bilstein (bärarmarna med bussningar, resten var av fabrikat topran har jag för mig). Fungerade klockrent och höll i drygt två år (gick som pendlarbil och det blev nog minst 5000 mil under den tiden) innan bilen skrotades pga. vildsvinskollision. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Köpte från Claus, verkar gediget och grymt billigt och bra service! | |
|
Köpt från Autoteile55. Har funkat kanon. Bara märkes prylar vad jag kunnat se. Verkar dock vara något fel med sidan ikväll dock: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.