|
|
|
|---|---|
|
hej som rubriken säger det mesta är dött radio navi pucken park sensor men det lyser i skivinkasten konstant även när bilen är avstängd färd dator funkar i lilla rutan mellan hastighetsmätaren och varvräknaren har mätt alla säkringar i handskfack och bagage med provlampa har haf bilen strömlös ca 4timmar någon som har tipps | |
| Ruttet batteri ? | |
|
2 månader gammalt bytt på bmw |
|
|
Hej är väl ccc som har rasat Uppdaterad bmw bilen? Mvh |
|
|
nej ingen upp datering vad är ccc jag har inte behövt skruva så mycket med mina bmw har lite dålig koll |
|
| Panoramatak? Blött i bagaget? | |
| Nej det är tort och fint i bagaget var sitter ccc och vad söker man på on man ska ha en beg finns inget som heter ccc i ex bildelsbasenkan kan man byta skälv måste bilen uppdateras efter | |
|
Sök på Radio CD. Exempel, Länk Eller reparera din enhet, Länk |
|
|
Tjena. Har en -09 e61 525d. Har precis samma fel som du har tror jag fast jag har en CIC istället. Provade att mata in en cd i och den tog emot skivan, men det går inte att mata ut den igen. |
|
| Min tog också en skiva men vill inte spotta ut | |
|
Såg en film på youtube och där var det svart skärm på navi. I filmen så var det fel på hårddisken och som dom bytte ut. Frågan är hur lätt/ dyrt det kan vara? Kan ett dåligt bilbatteri slå ut systemet helt ? |
|
|
någon sa tidigare att uselt batteri kn påerka |
|
|
Ny fråga då om man byter ccc måste det va samma eller kan man sätta dit annat måste den kodas in eller måste man uppdatera bilen |
|
|
Gjorde en reset på min CIC jag kan höra att hårddisken arbetar samt hickar till när jag gör reset via volymknappen. CIC reset = 25sekunder intryckt volymratt. Ingen bild i displayen än så länge. |
|
|
BMW har felsökt på min bil med död CIC. Går enligt BMW ej montera beg navi då det ej går att programmera om dom för att få all funktion. |
|
|
Nu är en ny navi monterad i bilen av BMW. Allt fungerar felfritt. |
|
| Jag hittade en beg ccc monterade själv Bmw programmerade alt funkar perfekt totalsumma 4000 | |
|
Vart lämnade du in bilen? Kanske är skillnad mellan CCC och CIC. Enligt min verkstad kunde dom inte byta VIN-nummer i CIC vilket skulle resultera i att man tappar funktioner. Skönt att du fått din burk att fungera =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.