|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är ny här på forumet så jag vet inte om denna tråd har hamnat rätt, men jag ger det ett försök! Jag håller just nu på att kolla en förstabil till mig själv då jag får körkort snart. Jag är då såklart (autopower) inne på bmw, och en 5-serie. Jag har kollat på en del bilar och kommit fram till att 530i kan vara en rolig bil. En bil med mycket kraft och mycket komfort. Då det inte skiljer JÄTTEmycket från en t.ex. 523i i bränsleförbrukning, såvida man inte är gasglad, så ser jag det som ett självklart val då man både får fart och glädje för minimal bränsleförändring. Jag har kollat på en del och fastnat för just denna (Länk och jag undrar då om denna ser okej ut? Endast 3 ägare är ett plus från min sida, och serviceboken ser ut till att ha varit bra följd. Finns det något man bör tänka på vid köp, kända fel förutom rost i dörrar och baklucka? Samt någon annan nyttig info? Bara bomba på med allt ni har på hjärtat, jag accepterar allt! Trevlig påsk! | |
| Din länk leder till blockets förstasida... | |
|
Länk 94036 mil, tror det har blivit lite fel där :) Det är f ö en 530d, inte en 530i. |
|
|
Hej En 18 årig ska ha en F10 530 som kostar 280'? Men vad ska du göra med en gubb bil när 3 serie är kanske mer lämpad som första bil? Glöm inte försäkring och sånt blir inte billigt med tanke på den låga ålder. Said |
|
|
Givetvis var det inte rätt bil... Här kommer den Länk |
|
|
Omlackad med nyansskillnad vänster sida. ------- //Lövet |
|
|
Tips. Googla T.Bäclund bil EB |
|
| Känns som den är rostig med tanke på lagningen på bakluckan, jag hade letat vidare, inget kul med en rostig bil. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.