|
|
|
|---|---|
|
Hej har en bmw 330ci årsmodell 2000/2001, fått problem med fjärrlåset, förra nyckeln jag hade gick det endast att låsa bilen med men inte öppna, var tvungen öppna från låskolven som jag upplever som att de kärvar lite går inte att öppna så lätt som det borde även där, men trodde iaf det berodde mycket på nyckeln iaf för att det inte gick att öppna med fjärren alls från nycklen, så beställde ny nyckel, och första 2-3 öppningarna/låsningarna funka det utmärkt sedan börja det tjorva när jag skulle öppna bilen då gick endast passagerar dörren upp och gissningsvis också bagaget och som sagt har jag ju cupe så inge bakdörrar, sedan har det blivit värre på några dagar bara, nu går aldrig förardörren upp, men passagerar dörren går allt som oftast upp någon gång den också inte gått upp men väldigt sällan iaf med fjärren och har hänt även engång att bagaget också inte gått upp dock har jag bara märkt bagaget engång, men låser jag upp från låskolven i dörren går ju förardörren upp direkt även om det är lite trögare än vanligt att vrida upp och då går inte heller alltid passagerar dörren upp, Hoppas min långa förklaring hjälpte, tacksam för tips vad för fel det kan vara och vad jag behöver göra. Med vänlig hälsning Linus | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.