AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.329

Barnsjukdomar å E91

Sa
179
Sackan
318d -09 (E91)
Vart E91 ägare i 10 dagar nu å överlag väldigt nöjd med min 318d -09. Men åkt på 3 vad som verkar vara barnsjukdomar typiskt denna modemodell. Rost på bakluckan, detta ska jag åka ta med närmaste BMW-återförsäljare så fort jag fått tillbaks bilen från firman jag köpte den hos, då förhoppningsvis med fixat centrallås och baklykta.

Men som sagt, förutom detta är jag nöjd å glad över att ha anledning till att hänga på autopower efter allt för många år i Saab-träsket!
jo
630
jopp
Mazda MX-5 2.0 Sport -16
Har haft min E91:a i 4 år. Den är nu 5 år gammal och har gått ca 5000mil. Det är den mest felfria bil jag har haft. Har bytt en baklykta pga problem med snabb blinkers. Har fått koppling och dubbelmassesvänghjulet på garantin. Förutom detta endast gjort service.

Har inte sett till någon rost. E91:an är nog nästan förskonad från rost till skillnad från min förra E46:a.

jo
630
jopp
Mazda MX-5 2.0 Sport -16
Har haft min E91:a i 4 år. Den är nu 5 år gammal och har gått ca 5000mil. Det är den mest felfria bil jag har haft. Har bytt en baklykta pga problem med snabb blinkers. Har fått koppling och dubbelmassesvänghjulet på garantin. Förutom detta endast gjort service.

Har inte sett till någon rost. E91:an är nog nästan förskonad från rost till skillnad från min förra E46:a.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.