|
|
|
|---|---|
BobaFett |
Hej. Det har dykt upp två små problem på min bil som jag hoppas någon kan hjälpa mig med. 1. Spolarvätskan var slut (datan sa det inte men det kom ingen vätska) så jag fyllde på och nu så får datan för sig att det är slut trots att det är smäckfullt i behållaren... 2. Värmefrågan. oavsett temperatur inställningar så kommer det alltid värme ur vänster golvfläkt. Det finns ju lite info om detta i "gör det själv" men detta behandlar, som jag förstått, antingen hela vänster eller hela höger sida. vore schysst om nån kunde hjälpa mig med detta! |
|
Inverterad funktion på givaren? Låter som om flottören kärvar i spolarburken. Inte helt ovanligt att givaren kan vara defekt i största allmänhet. Värmeproblemet delar du nog mer eller mindre med alla e32/e34 ägare som har ecc. Finns många tidigare inlägg om detta. Krånglande värmeventiler eller felaktiga stegmotorer till värmespjällen, anses vara den vanligaste orsaken. (hade själv ditt problem vid vissa tillfällen, men det försvann om man stannade och slog av tändningen). |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.