|
|
|
|---|---|
|
Hej, Bilen har nu gått 1 200 mil sen senaste servicen. Ska göra ett oljebyte vid 1 250. Vilken motorolja rekommenderar ni till N42-B20A? Vad jag har läst så borde den här Länk passa fint. Några invändningar? Använder givetvis orginalfilter från BMW. | |
| Utmärkt val. Inget att tillägga. | |
|
Lade precis min beställning. Valde att betala i förskott. Fick en orderbekräftelse via mejl där jag ska föra över pengarna till detta konto. Bankverbindung Name der Bank:Commerzbank Kontonummer:5552252 BLZ:33040001 SWIFT:COBADEFFXXX IBAN:DE58330400010555225200 Kontoinhaber:Farshad Khalkhali Ser det ut såhär för er också? Inga erfarenheter av Pay-Pal så valde detta alternativet. Vad betyder BLZ, SWIFT och IBAN(referensnummer?)? |
|
|
BLZ = BankLeiZahl SWIFT = Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunication IBAN = International Bank Account Number Info som gör att pengarna kan skickas mellan banker snabbt och så att rätt person/företag får sina pengar. För att du ska kunna skicka pengarna måste du göra en utlandsbetalning via din bank, antingen på internet eller på ett bankkontor. Kan ta ett par dagar innan mottagaren får sina pengar. PayPal är mycket smidigare. Niklas Fransosen |
|
| Glöm inte att märka överföringen med ordern + namn förslagsvis (eller "verwendungszweck" om de angivit en sådan...), detta så de lätt kan se vem pengarna kommer ifrån | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.