|
|
|
|---|---|
|
Måste köpa 2 nya bakdäck till min X5,och såg att Däckonline säljer ett däck som heter Atturo AZ850Z som jag tycker ligger till bra prismässigt ! Jag har ett skadat däck(körts med för lite luft av förra ägaren),och eftersom jag använder bilen minimalt sommartid tänkte jag kolla på ett par "budget"däck ! Har aldrig sett detta däck tidigare, men det verkar säljas på andra svenska ställen oxå, så om det är nån som har några synpunkter vore jag tacksam !! | |
| Jag funderar på att köpa hela uppsättningen med Atturo AZ850 verkar vara bra, håller på att kolla just nu faktiskt, beror på helt på hur man kör tycker jag, vill man ha en sportig stil bör man lägga flera tusen riksdalar till | |
|
Hej! Någon som har erfarenhet av ovanstående däck, Atturo AZ850 ? |
|
| Tänk på att alla däck bör vara lika slitna eftersom du har 4x4, kan bli tråkigt med fördelningslådan annars. | |
| Jag köpte min x5:a med nya sådana däck på. Dom är helt ok att köra med. Om bilen får stå över helgen så upplever jag att det blir som en platt yta på däcken som gör att dom ruskar lite när man kör iväg, det ger dock med sig väldigt fort. Relativt tysta däck, jag har 275 fram och 315 bak. Hur länge dom håller får jag återkomma med när dom är slut =) | |
|
Ja jag hade tänkt köpa nya däck från Tyskland, har hittat Atturo AZ-850 255/50R19 107Y XL - 4 däck för 480 € Överväger om jag skall köpa 285/45 ZR19 111Y bak... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.