|
|
|
|---|---|
|
Hej. På E36 sitter klipsen på dörrsidan fast på svarta klossar som är limmade på insidan dörrsidan. Dessa klossar saknar jag två av, och jag hittar dom inte hos Schmiedmann. Därför sitter inte dörrsidorna fast i ovankant. Vet någon vad dom kallas om dom ändå finns där, eller om dom finns att köpa någon annanstans? Samma fråga gäller även skruvhålstäckbrickorna till dörrsidorna samt skruvarna som sådana. Dom kan jag kanske plocka på skroten iofs. /Jörgen -- Merit: Växlat till 3:an i 160km/h med en Volvo 240. Kopplingen sa pang. | |
|
Enligt ...så ska det även sitta någon form av plastlist fastlimmad i ovankant på dörrsidornas insida. Dessa saknas också. Finns dom att köpa? /Jörgen -- Merit: Växlat till 3:an i 160km/h med en Volvo 240. Kopplingen sa pang. |
|
| Finns de inte på BMW? | |
|
Inte om man får tro Internet. /Jörgen -- Merit: Växlat till 3:an i 160km/h med en Volvo 240. Kopplingen sa pang. |
|
|
Efter att ha tittat efter närmare så visar sig mina dörrsidor vara annorlunda än nästan alla jag hittar på nätet. De man normalt ser i guider och liknande ser ut såhär: Länk De har en plastskena ovantill som tydligen brukar gå sönder, den ska vara limmad på själva dörrsidan. Mina dörrsidor ser dock ut såhär: Länk Där går själva dörrsidan runt och har öppningar för de övre clipsen nedanför fönstret. Flera olika saker leder mig till att tro att dörrsidorna inte är original i min bil. T.ex har de annan färg än instrumentpanelen, och de har dubbla högtalare fast bara diskanten är inkopplad. Clipsen under fönstret fäster inte för fem öre i mina dörrsidehål. Är det så att den här dörrsidan ska ha någon annan form av clips där uppe? /Jörgen -- Merit: Växlat till 3:an i 160km/h med en Volvo 240. Kopplingen sa pang. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.