|
|
|
|---|---|
|
Jag är på jakt efter ett par nya husvagnsspeglar till min E61 M-sport 2009. Jag blev osäker nu om jag har samma sidospeglar som dom E6x som inte har M-sport. Vet någon om det är samma? Jag tittar på EMUK 100060 som ska vara till BMW E6x | |
|
E60/E61 fick ny design på speglarna 2009 eller 2010 om jag inte minns fel. _____________________________________ ///Mvh Chrille ( aka. Chriz Loud ) |
|
|
Följande speglar finns till E60/e61: Standard med eller utan shadowline 03-09 Automatiskt avbländbara/infällbara med eller utan shadowline 03-09 Standard med eller utan shadowline 10 (samma speglar som f10) Automatiskt avbländbara/infällbara med eller utan shadowline 10 M5 05-09 M5 10 Om bilen har M-paket eller inte har ingen som helst betydelse annat än att de speglarna alltid har shadowline. |
|
| När man söker på emuk 100060 speglar så står det fram till 2009. Kommer inte ihåg månad. Det förklarar ju saken om dom bytt under 2009. Typiskt. Min bil är tillverkad maj 2009. Undrar om jag då har samma som f10 eller jag har dom gamla. Dom är ganska "kantiga". | |
| Du har de äldre, jag har kikat på lite olika exemplar och bryter är om inte september så strax innan. Pappas 09a byggd 30/6 har de äldre. | |
| Kanon. Tack för hjälpen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.