|
|
|
|---|---|
H.I.F |
Har besluts ångest..skall jag lägga pengarna på en M3 94-97 eller en 323-328 Coupe e46 ? |
|
H.I.F: Det beror ju lite på om du prioriterar motorstyrka eller komfort. För du åker noge både tystare och bekvämare i en E46 (323-328) än vad du gör i en E36:as M3:a. Om du köper en E36 M3:a så rekomenderar jag dig att köpa -96 eller nyare. Det är en del trevliga uppgraderingar som du kan läsa mer om på -> Länk. Kortfattat, 321hk & 6 växlar ;) /Fred. |
|
H.I.F |
Undrar med vilken som står bäst i värde...? |
|
En välskött och välutrustad E36 M3 3.2 med ifylld servicebok borde stå sig mycket bättre än en vanlig E46. Men sedan kostar den ju mer att underhålla... /Fredrik |
|
|
M3 står sig nog väldigt bra. Med tanke på att dom ädre fortfarande står väldigt högt i kurs. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
äldre skulle det stå. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Som sliver skriver - det beror på vad du är ute efter. Dessutom, framför allt när det gäller M3, välj mellan individuella bilar. Det kan hända mycket knas med en sådan på fem - åtta år. Jag säger som jag brukar; provkör och se efter var habegäret uppstår. Köp den bilen. Personligen tror jag att 328 inte skulle ha en chans i det läget. Men det är ju du som ska ha bilen. My Bimmer is my mistress |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.