|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Jag tror att den håller värdet bättre än f10, alla gånger. Och gällande kombidominansen i Sverige så tror jag att många nybilsköpare väljer kombi bara för andrahandsvärdets skull. Men i o m att det knappt finns sedaner, trots att det egentligen finns efterfrågan, så brukar dom inte bli stående länge hos bilhandlarna. | |
| Ingår xenon i Advantage? Annars hade jag kryssat det också. Annars en fin spec! | |
| Xenon ingår | |
|
Jag hade nog också kryssat för kombitillägget - men som du skriver borde en sedan med den specen kunna säljas ganska enkelt. Och vill du ha en sedan så skall du såklart köpa en sådan! |
|
| Jag köper ju bilen till mig, och inte till nästa köpare. Men man vill ju samtidigt ha ett bra andrahandsvärde, om/när man blir sugen på att byta. Jag tror att en bil med denna spec borde vara värd mer än 200000 om tre år/ ca 6000 mil | |
|
Ja, marknadspriset bör nog ligga där någonstans (ca 200kkr) om du säljer innan nästa 3-serie lanserats. |
|
| Det är ganska svårt att hitta en 2012:a för 200000 idag. Med msport och xdrive är det svårt att hitta under 300000.... | |
|
Beställning gjord! Bytte ut accentlisten mot svart, och plussade på med rattvärme och servotronic. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.