|
|
|
|---|---|
|
Tjena Tänkte ta och sälja iväg mina andra sommar fälgar men har ingen aning va jag ska ta för dom. 16 tummare med däck som går utan problem 1 säsong till. bilder: Länk Länk dom satt på min e39a då jag köpte den | |
| 3000 kanske? | |
|
Vet inte om det hjälper men fälgen heter MIM Juventus. Du kanske kan få några träffa på blocket för att få en uppskattning. Definitionen av däck som utan problem går en säsong burkar variera mellan 2-5 mm mönsterdjup, oftast under 3 mm dvs sophögen nästa. |
|
|
Lägg upp en bild på däckmönstret och DOT-koden (produktionsår)! Såg ut som Nokian nrvi - de har väl inte sålts på minst fem år...dessutom är min personliga erfarenhet att de däcken gärna blir snedslitna (sågklinge-mönster på insidan) och även spricker i gummit mellan slitbana och däcksida. Lätt skrapade 16"-fälgar av halvbra kvalitet, med däck som kanske har 3-4mm kvar - jag gissar på en tusenlapp eller lite över det, kanske 1500 om du har tur. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
okok tack för svaren! är typ 5 mm kvar om jag minns rätt, kan ta en bild nästa gång jag är i garaget! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.