|
|
|
|---|---|
|
tänkte åka och kolla på denna bil under helgen kan man få lite info om denna bil vet ej hur jag ska gå väga så ja testar här om någon vet om denna bil? Länk | |
|
7 brukare Kredit på bilen 11000 mil...... Skulle kolla det mycket noga, tex genom senaste besiktningarna. Allmänt så är e46 en rostburk så kolla dörrar,skärmkanter, baklucka etc. Min bil Länk |
|
|
För övrigt fruktansvärt dåliga bilder! Min bil Länk |
|
|
Inte mycket i utrustningsväg. Modellbezeichnung: 320CI Ausführung: Europa Typschlüssel: BN11 E-Code: E46 (2) Karosserie: Coupé Lenkung: links Türen: 2 Motor: M54 - 2,20l (125kW) Antrieb: Heckantrieb Getriebe: manuell Außenfarbe: Titansilber Metallic (354) Innenraum: Stoff Tex 2000/anthrazit (J1AT) Produktionsdatum: 13.12.2001 Werk: Regensburg Code Serienausstattung Standard Equipment S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel S520A Nebelscheinwerfer Fog lights S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S550A Bordcomputer On-board computer S832A Batterie im Kofferraum Battery in luggage compartment S851A Sprachversion deutsch Language version German Code Sonderausstattung Optional Equipment S210A Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel S273A BMW LM Rad Sternspeiche 43 BMW light-alloy wheel star spokes 43 S302A Alarmanlage Alarm system S441A Raucherpaket Smoker package S464A Skisack Ski bag S473A Armlehne vorne Armrest front S481A Sportsitz Sports seat S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S495A Dreipunktgurt u. Kopfstütze hinten Mitte 3-point belt and headrest, center rear S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S521A Regensensor Rain sensor S522A Xenon-Licht Xenon Light S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S650A CD-Laufwerk CD player S661A Radio BMW Business (C43) Radio BMW Business (C43) S785A Blinkleuchten weiss White direction indicator lights S842A Kaltland-Ausführung Cold-climate version S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S885A Bordliteratur schwedisch On-board vehicle literature Swedish S896A Tagfahrlichtschaltung Daytime driving light switch S925A Versandschutzpaket Transport protection package |
|
|
Tack för svaren |
|
|
Oj vad negativ jag låter :) Åk och kolla och bilda dig en egen uppfattning. Min bil Länk |
|
| Miltalet verkar stämma enligt Carfax iallafall.., Nuvarande ägare köpte den av: Länk Som köpte den av: Länk Verkar ha gått nere i Falkenberg när den var ny ( 2002-2009) | |
|
Repor/buckla bak Titta på annan Matthias |
|
| Matthias har du tittat på den? | |
|
Nej, men ser det inte ut så på bilderna? Matthias |
|
|
Regnr.TAU483Chassinr. (VIN)WBABN11060JV54178Fordonsår2001StatusI trafikAntal ägare7Införskaffad2014-05-27Import Nej Först registrerad2002-03-12Trafik i Sverige 2002-03-12 Mätarställning (VSB)11 223 milSenast besiktigad2014-05-26Nästa besiktningMar, 2015Årlig skatt2199 SEKSkattemånadJuniKreditköp Ja Leasad Nej Försäkring Beräkna pris Ägare Fordonet ägs av en 28 årig man från Hässelby. Han har ägt fordonet i nio månader. Vi uppskattar att den årliga körsträckan till 935 mil. |
|
| Ska besiktigas nu så skulle låta han lätt göra det innan köp! Sen kreditköp ! | |
| Sjukt dåliga bilder, om det är en repa eller smuts kan inte jag se. Vet inte vad de står i, men den har inte gått långt och modellen är svinsnygg, har den bara gått 11 kan det väl bli en vettig affär?! Att det är kreditköp är inget att haka upp sig på, se till att få aktuell skuld direkt från kreditbolaget och lös in den när du betalar bilen. | |
| Bakskärmen på första bilden ser ju inte jättefin ut. Men med tanka på bilderna så kan du det ju vara antingen smuts eller en fin repa! | |
| Ok tack för informationen ska fundera. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.